شهردار مشهد گفت: قسمت شمالی خط 2 قطار شهری مشهد در نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 31 July 2015
سید صولت مرتضوی در جشنواره «شهر ما» که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در توسعه فضای سبز شهر مشهد اقدامات خوبی انجام شده و در سال گذشته شاهد افزایش یک متری سرانه فضای سبز شهری بوده‌ایم و امسال نیز یک متر به فضای سبز شهر مشهد اضافه می‌شود.

وی افزود: در کمربند جنوبی شهر مشهد حدفاصل پارک وکیل‌آباد تا امام‌زاده خواجه‌مراد تملک شده و 2 هزار و 500 هکتار فضای سبز در این محل ایجاد شده است.

مرتضوی بیان داشت: کمربند انتقال آب به بوستان‌های شهر مشهد به طول 45 کیلومتر با احداث منابع عظیم آبی به زودی در شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضوی در ارتباط با آخرین وضعیت خط یک و دو قطار شهری مشهد نیز تصریح کرد: در هفته دولت امسال توسعه خط یک قطار شهری مشهد حدفاصل ایستگاه غدیر تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به بهره‌برداری می‌رسد و در خط 2 قطار شهری مشهد پیشرفت فیزیکی آن به بالای 50 درصد رسیده ‌و قسمت شمالی خط 2 نیز در نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: بحث نوسازی اتوبوس‌های شهر مشهد نیز در حال انجام است و 2 هزار تاکسی فرسوده نیز در شهر مشهد نوسازی شده است.

شهردار مشهد اظهار کرد: در یک دیپلماسی بین‌المللی بالغ بر 600 نفر از برجسته‌ترین پزشکان جهان اسلام وارد شهر مشهد شدند که 140 نفر از آنها از کشور آمریکا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار