عضو هیئت رئیسه مجلس:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در سایه تحریم‌ها رشد کرده است و دنیا بداند ایران یک کشور مستقل است و به عنوان یک الگوی بی‌بدیل پیشرفت و بدون نیاز به غرب و در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 31 July 2015
محمد دهقان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گلبهار در جمع نمازگزاران جمعه شهر گلبهار اظهار داشت: در سال‌های متمادی یک نبرد دائمی با آمریکا و جریان نظام سلطه به طور عام مطرح بوده است و از زمانی که انقلاب کرده‌ایم آنان هیچ‌گاه فشارهای مختلف را علیه ایران کم نکرده‌اند.

وی افزود: دنیا بداند ایران یک کشور مستقل است و به عنوان یک الگوی بی‌بدیل پیشرفت و بدون نیاز به غرب و در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران در کنار تمام تحریم‌ها موشک بالستیک ساخته است و یکی از ارکان قدرت ایران این موشک‌ها است که دشمن از این ترس و وحشت دارد.

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران در عرصه علمی پیشرفت داشته است و نماد آن علوم هسته‌ای است که ایران جزو چند کشور هسته‌ای دنیا محسوب می‌شود.

دهقان گفت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کرده‌اند که ایران را از درون بر هم بریزند اما ملت ایران ملتی با بصیر و تابع امر ولی امر مسلمین بوده و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

دهقان افزود: قدرت موشکی، قدرت هسته‌ای و قدرت سایبری از جمله ارکان قدرت ایران هستند که دشمن در صدد مهار آنها است.

وی ادامه داد: ایران یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است و تحریم‌ها علیه ایران اثری ندارد و با همدلی و پشتیبانی همه جانبه مقام معظم رهبری و مجلس مذاکرات به پیش رفته است.

نماینده مردم چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی به موضوعات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات را با برگزاری جلسات متعدد با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی در حال برطرف کردن هستیم.

وی افزود: قطار شهری مشهد-گلبهار و چناران یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور است که قریب به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این پروژه دارای اعتبار ملی است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آزادراه مشهد-چناران و قوچان همچنین هزار میلیارد اعتبار می‌طلبد که امسال وارد قانون بودجه شده است و مشارکت بخش خصوصی در این پروژه را نیاز دارد.

دهقان افزود: پروژه آزادراه مشهد به چناران 450 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که با ورود بخش خصوصی این آزادراه ساخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار