مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر اینکه آموزش قرآن کریم باید در کنار مباحث آموزشی به نسل جوان ارائه شود گفت: انس با قرآن کریم سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 23 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ عباسعلی دانافر مراسم اختتامیه بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان قطب یک کشور که با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد به اهمیت آموزش قرآن کریم به نسل جوان اشاره کرد و اظهار داشت: درست است که در مدارس آموزش و پرورش به مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی پرداخته می‌شود اما پرداختن به مسئله قرآن و آموزش آن به دانش آموزان باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر اینکه هر کس به قرآن کریم مأنوس شد، در نزد خدا و بندگانش عزت فراوان پیدا کرد گفت: نمونه این مسئله در کشور و بالأخص در استان یزد به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه انس با قرآن کریم آرامش معنوی را برای انسان به دنبال دارد خاطرنشان کرد: بدون شک انس با قرآن کریم باید در اعمال و رفتار هر شخص بروز و ظهور پیدا کند تا اینکه بتواند در دیگران هم اثرگذار باشد.

دانافر اضافه کرد: انس با قرآن کریم در تک‌تک مراحل زندگی فرد تأثیرات مثبتی را در پی خواهد داشت و به همراه آن نیز سبب می‌شود دیگران هم به سمت قرآن بیایند و از وی تأثیر بپذیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد مراحل انس با قرآن کریم را آموختن قرآن، قرائت، حفظ، فهم معارف و عمل به قرآن دانست و تصریح کرد: عمل صحیح به این مراحل و پیاده سازی دقیق آن در زندگی، سبب رشد هر فرد در امور دنیوی و اخروی می‌شود.

وی در پایان گفت: انس با قرآن کریم از ارزشمندترین لذت‌های زندگی است که سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان می‌شود.

به گزارش تسنیم، در پایان بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان قطب یک کشور از رتبه‌های اول تا سوم با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار