استاندار جدید مازندران امشب و همزمان با شب یلدا با حضور در یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، طولانی ترین شب سال را در کنار این کودکان جشن گرفت .
کد خبر: ۶۹۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸ 22 December 2018

ایرنا، احمد حسین زادگان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران شامگاه جمعه با حضور در موسسه خیریه گل یاس واقع در ساری، ساعاتی را در جمع کودکان بی سرپرست سپری کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، فرماندار ساری، مدیرکل بهزیستی مازندران، مدیرکل صندوق عشایری و روستایی، مدیرکل اجتماعی استانداری، مدیر صندوق کارآفرینی، مدیر امور شعب بانک رفاه از جمله مسئولانی بودند که استاندار مازندران را همراهی ‌کردند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران ، استاندار مازندران در این مراسم گفت: حضور امشب ما کار توده‌ای نیست، تذکری است برای جامعه مدرن که نیاز به همدردی و همدلی بیشتر دارد .
احمد حسین زادگان با تاکید بر اینکه امید اجتماعی یک شعار نیست، افزود: این موضوع یک رویکرد و ضرورت است و مسئولیت اجتماعی ما این است که بهترین ها را برای مردمان ریشه دار ایران رقم بزنیم.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: ایران کشوری لبریز از میراث های ماندگار و فرهنگ بی نظیر، چون نگینی در منطقه است که باید از این نعمت بزرگ که از آن برخوردار هستیم، بدرستی و در کنار هم استفاده کنیم .
استاندار مازندران افزود: پیوند این تاریخ کهن و اسلام به عنوان الگوی اخلاقی بزرگ تاریخ ضرورت تدبر و تفکر در تاریخ عزت بخش ما را دوچندان می‌کند.
حسین زادگان گفت: حضور امشب من به همراه مدیران در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست به عنوان یک وظیفه اخلاقی و اجتماعی است و در چارچوب مسئولیت اداری نیست اگر چه برخی از مناصب اداری وظیفه اخلاقی و اجتماعی مدیران را دوچندان می کند و همه ما باید نوعی ادای دین به انسان و شرافت انسانی داشته باشیم و این به معنای پایبندی به انسانیت، به ارزش‌های اخلاقی و لازمه ایجاد جامعه‌ای امیدوار و پویا است.
در این مراسم صمیمی مدیران استان برای کودکان بی سرپرست فال گرفتند و کودکان هم دیوان حافظ را برای مدیران گشودند و تعدادی از غزل های حافظ هم توسط جمع به نوبت خوانده شد.
براساس آمارهای رسمی، هم اکنون 200 کودک بی سرپرست در مراکز نگهدری زیر پوشش این نهاد زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار