استاندار مازندران در دیدار با اعضای کانون هواداران نساجی گفت: ردیف بودجه برای اتمام پروژه استادیوم شهید وطنی تعیین خواهد شد تا به‌زودی این استادیوم به تکمیل و تجهیز نهایی برسد.
کد خبر: ۶۹۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 12 December 2018

صبح امروز اعضای کانون هواداران باشگاه نساجی مازندران به نمایندگی از هواداران پرشور این تیم با حضور در دفتر احمد حسین‌زادگان استاندار جدید مازندران، انتصاب این مدیر بومی را که از جنس ورزش است، تبریک گفتند.

در این دیدار که حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز حضور داشت، ابتدا با ارائه گزارشی از روند تکمیل و تجهیز استادیوم شهید وطنی، مساعدت استاندار را برای اتمام این پروژه خواستار شد که استاندار در واکنش به این درخواست به هواداران نساجی قول تعیین ردیف بودجه و اتمام این پروژه را در آینده نزدیک داد.

در ادامه رضا نادری رئیس کانون هواداران نساجی از سوی استاندار اقدامی برای دلگرمی سرمایه‌گذاران باشگاه را مطالبه کرد که حسین‌زادگان در پاسخ به این خواسته نیز اظهار کرد: رابطه خوبی با مالکان نساجی دارم و چندین نشست با آنها داشتم که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.

همچنین استاندار مازندران ضمن تمجید از اقدامات کانون هواداران نساجی و زبانزد بودن آن، مسؤولان کانون را نسبت به استمرار فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی توصیه کرد.

در پایان از سوی کانون هواداران لباس و شال نساجی به استاندار اهدا شد که حسین‌زادگان با آویختن شال نساجی با اعضای کانون عکس یادگاری انداخت.
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار