سلام امینی در جمع دانشجووسان پیام نور ایلام خبرداد :
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دفتر شرکیت بهره برداری نفت وگاز غرب کشور پرداخت و گفت : با وجود اینکه استان ایلام بیش از 90 درصد از ذخائر نفت وگاز غرب کشور رابه خود اختصاص داده است اما یک در صد از پست های مدیریتی این حوزه در اختیار ایلام قرار ندارد.
کد خبر: ۶۹۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 12 December 2018

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:زمانی مرز 430 کیلومتری استان ایلام یک تهدید بالقوه به شمار می رفت ،اما اینک با وجود پتانسیل های مهم اقتصادی در استان ،این مرز به یک فرصت ومزیت نسبی برای استان وحتی کشور تبدیل شده است .

به گزارش تابناک ایلام ،سلام امینی در برنامه گرامیداشت روز دانشجو ودر جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور ایلام با اشاره به تلاشهای صورت گرفته جهت برخورداری کارمندان وفرهنگیان استان از مزایای فوق العاده مناطق جنگی اظهار کرد: قبلا فقط شهرستانهای مهران ،دهلران و ایلام در زمره مناطق جنگی قرار داشتند ،با پیگیری های صورت گرفته  وموافقت مراجع ذیصلاح ،شهرستانهای ملکشاهی وایوان نیز در ردیف مناطق جنگی استان قرار گرفت . تلاش می شود سایر مناطق درگیر جنگ تحمیلی نیز مشمول این طرح قرار گیرند.

وی ادامه داد: فرآینده اعمال این حق در احکام کارگزینی کارکنان شهرستانهای مشمول آغاز شده وبزودی افراد مشمول  از مزایای مادی این طرح بهره مند خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دفتر شرکت بهره برداری نفت وگاز غرب کشور پرداخت و گفت : با وجود اینکه استان ایلام بیش از 90 درصد از ذخائر نفت وگاز غرب کشور رابه خود اختصاص داده است اما یک در صد از پست های مدیریتی این حوزه در اختیار ایلام قرار ندارد.

سلام امینی با اعلام این خبر که در آینده به مرور دفتر این شرکت به استان انتقال خواهدیافت افزود: خوشبختانه روز گذشته چارت سازمانی دفتر عملیاتی ایلام با 30 پست سازمانی به صورت رسمی در اختیار اینجانب قرار گرفت و بزودی شاهد تحقق این مطالبه جدی مردم استان خواهیم بود.

سلام امینی همچنین با اشاره به سفر اخیر خود به "وین " وشرکت در نشست اعضای اوپک تصریح کرد: علیرغم تلاشهای آمریکا،عربستان و امارات متحده عربی برای کاهش سهم تولید نفت ایران ،جدیت و دیپلماسی فعال نفتی آقای زنگنه و تیم همراه وی منجر به ثابت ماندن سهیمه ایران شد که این موضوع می تواند یک پیروزی بزرگ دیپلماسی برای کشور به حساب آید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
درود بر سلام امینی
پاسخ ها
ایوانی کلهر
| United States |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
بابت چه کارکرد مثبتی ؟
روز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
به حق که ایشان از حقوق مردم دفاع میکند
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
درود بر سلام امینی
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
درود بر سلام امینی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار