مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خبر داد؛
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان این که جامعه روابط عمومی‌ها باید دین خود را در راستای توسعه بیش از پیش استان ادا کنند گفت‌: کارگروه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی در استان یزد راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۹۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 12 December 2018

«‌علی صالحی» در نشست کارگروه رسانه‌ای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بر مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادهای مرتبط در مبحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید کرد .
وی اشاره به ضرورت توجه به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در کارگروه‌ها و شوراهای استان،‌افزود: کارگروه رسانه‌ای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به ابتکار استانداری یزد در استان راه‌اندازی شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه خواستار ارائه جمع‌بندی نظرات اعضا درخصوص تهیه پیوست‌های رسانه‌ای طرح‌های اقتصادی ‌به منظور پیشنهاد به ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان شد و گفت:‌ با اقداماتی که در کارگروه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی استان انجام می‌شود قدم‌هایی در مسیر اشتغال‌زایی استان برداشته و جامعه روابط ‌عمومی‌ها دین خود را به این حوزه ادا می‌کنند .
گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فایل‌ها و اطلاعات مربوط به‌ طرح‌های کارورزی و مشوق بیمه سهم کارفرمایی استان را به اداره کل روابط عمومی استانداری جهت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی لازم ارسال نماید ‌و در راستای بهره‌مندی بهتر افراد آموزش و مشاوره لازم را با دانشگاه ها و صاحبان صنایع انجام دهد، در نشست های آینده از کارفرمایان بخش صنعت، نظام مهندسی، جامعه هتلداران ‌و افراد توانمند بخش خصوصی برای استفاده از پیشنهادات آنها دعوت شود و برخی از مصوبات کارگروه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی به منظور اجرایی شدن در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مطرح شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار