بهسازی و تجهیز درمانگاه شیمی درمانی، راه اندازی و تجهیز بخش مراقبتهای ویژه سکته حاد مغزی(SCU) ، ساخت و تجهیز بخش دیالیز و همچنین خریداری دستگاه های مورد نیاز بیمارستان آیت ا... روحانی از اقدامات شایسته این موسسه خیریه می باشد که جای تقدیر و تشکر ویژه از نیکوکاران و دست اندرکاران می باشد.
کد خبر: ۶۸۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 11 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، رئیس دانشگاه از جذب حدود ۲۰ میلیارد ریالی کمک نقدی و غیر نقدی توسط موسسه خیریه روحان بیمارستان آیت الله روحانی خبر داد.

جذب ۲۰ میلیاردی کمکها توسط موسسه خیریه روحان حامی بیمارستان آیت ا... روحانی
 

براساس این گزارش، دکتر سید فرزاد جلالی در حاشیه نشست با اعضای هیات مدیره موسسه خیریه روحان گفت: یکی از اقدامات بسیار مفید و موثر معاونت اجتماعی وزارت بهداشت تدوین دستورالعمل تشکیل موسسات خیریه حامی بیمارستان ها بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا در بیمارستان های مراکز تابعه دانشگاه موسسه های خیریه حامی تشکیل شد که توانسته اند در یک سال گذشته پل ارتباطی بسیار موفقی در ایجاد تعامل بین خیرین عرصه سلامت و بیمارستان ها باشند.

دکتر جلالی با اشاره به اینکه موسسه خیریه روحان توانسته است در یکسال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جذب نمائید، گفت: بهسازی و تجهیز درمانگاه شیمی درمانی، راه اندازی و تجهیز بخش مراقبتهای ویژه سکته حاد مغزی(SCU) ، ساخت و تجهیز بخش دیالیز و همچنین خریداری دستگاه های مورد نیاز بیمارستان آیت ا... روحانی از اقدامات شایسته این موسسه خیریه می باشد که جای تقدیر و تشکر ویژه از نیکوکاران و دست اندرکاران می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: در استان مازندران، شهرستان بابل، جایگاه ویژه‌ای در امورات خیریه در زمینه‌های مختلف دارد که این انتظار از اعضای هیات مدیره موسسه های خیریه بیمارستانی می رود که با فرهنگ سازی و ایجاد تعامل بیش از گذشته این نیکوکاران نیک اندیش را به سمت امورات خیریه در عرصه سلامت سوق دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار