دکتر معصومه ابتکاردر گفتکو با تابناک ایلام :
معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده گفت : در زمینه حضور زنان در ورزشگاهها خوشبختانه شاهدیم که با تدابیر صورت گرفته زیرساخت ها وملاحظات صورت گرفته برای حضور زنان در ورزشگاهها رعایت می شود.
کد خبر: ۶۸۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 08 December 2018

تلاش می کنیم تا زنان بتوانند بعنوان تماشاگر در ورزشگاهها حضور یابند


معاون ریس جمهور در امور زنان وخانواده گفت : یکی از ابعاد مهم برنامه دولت حضور زنان در عرصه های ورزشی است که دراین زمینه کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است .

به گزارش تابناک ایلام ،دکتر معصومه ابتکار در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد :درراستای حضور زنان در ورزشهای عمومی اقدامات موثری انجام گرفته است . در آموزش وپرورش خلائی در آموزش ورزش دختران وجود داشت که با کار ویژه ای که امسال انجام گرفت  این خلاء برطرف شد .

معاون امور زنان وخانواده رییس جمهور افزود:همچنین  در مسابقات آسیایی و المپیک نیز دختران ما پیشرفتهای خیلی خوبی داشتند و مدال آوری دختران ایرانی در عرصه های بین المللی فوق العاده است.

وی در خصوص حضور زنان در ورزشگاهها بیان داشت : در زمینه حضور زنان در ورزشگاهها خوشبختانه شاهدیم که با تدابیر اندیشیده شده ،زیرساخت ها وملاحظات صورت گرفته برای حضور زنان در ورزشگاهها رعایت می شود.

معصومه ابتکار ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری ،چند نوبت حضور خانم ها وخانواده ها را در ورزشگاهها  داشتیم ،انشاالله با تداوم این روند گشایش هایی در این زمینه  شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تلاش براین است که در یک فضای سالم وبا رعایت شئونات ،در کنار حضور خانواده ها در ورزشگاهها و استفاده از فضاهای ورزشی ،زنان بتوانند بعنوان تماشاگر در این مکانها حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
این مشکل مانیست ورزشگاه رفتن در سال به دو نوبت ووانهم عده معدودی....شما تلاش کنید که کشور را از دست مفسدین اقتصادی مثل شما نجات پیدا کنند .اینها را بهانه دموکراسی نکنید ...............زنان حق و حقوق خود را می خواهندبرابری .تساوی .ازادی ......... نه به ورزشگاه رفتن سالی دوبار .......ان هم عده معدودی ......خجالت دارد خانم ابتکار .محیط زیست ما نابود شد .همان زن کشاورز نابود شد که شما رئیس ان سازمان بودید ..فقط نامه نوشتی و امضائ کردی و حقوقو نجومی گرفتی .... ..حالا با افتخار و خنده می گویی بروید ورزشگاه ..........ای لعنت بر ان زمانی که شما دانشجو بودید ما هم دانشجو ای کاش ما هم با شما امده بودیم برای تخریب مملکت و سفارت .......ووالان می رسیدیم به این مقاوم ..وجاه دنیا را برگردیم با پول دولت .وبهترین خوشی هها بکنیم .بهترین هتلهای دنیا برویم .بچه هایمان در بهترین کشورهای پیشرفته زندگی کنند .............الان من همگلاسی شما نان بخور نمیر ندارم .نگو ژن برتر بودی .بگو با زرنگی خودت را جا کردی .خواهش می کنم این را برای ایشان بفرستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار