استاندار ایلام گفت : در دسترس قرار گرفتن بیش از پیش مسئولان و رفع بروکراسی اداری در خدمت بیشتر به مردم دو هدف مهم برپایی میز خدمت در استان ایلام است.
کد خبر: ۶۸۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 07 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ به دستور قاسم سلیمانی دشتکی در سرتاسر استان با حضور فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی میز خدمت برپا شد.

در مصلی شهر ایلام نیز همزمان با مساجد جامع مرکز شهرستان های استان، سلیمانی دشتکی به همراه معاونین سیاسی، اقتصادی و عمرانی خود، فرماندار ایلام و مسئولان 25 دستگاه اجرایی 2 ساعت قبل از خطبه های نماز جمعه و 1 ساعت بعد از نماز بر سر میز خدمت مستقر شدند و به خواسته ها و مطالبات مردمی بصورت رو در رو پاسخ گفتند.

استاندار ایلام در حاشیه این مراسم از اهمیت حضور مسئولان در بین مردم گفت : بطور کلی در دسترس قرار گرفتن بیش از پیش مسئولان و رفع بروکراسی اداری در خدمت بیشتر به مردم دو هدف عمده برپایی میز خدمت در استان است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه بصورت هفتگی میز خدمت در دستگاه های اجرایی برپا هست سعی کرده ایم در روزهای جمعه همزمان با نماز عبادی و سیاسی جمعه مسئولان در بین مردم نمازگزار حضور داشته باشند و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ دهند و امروز نیز میز خدمت را بصورت همزمان در کل استان برگزار نموده ایم و امیدواریم این حرکت به خدمت بیشتر مسئولان به مردم منتج شود.

نکته جالب توجه در میز خدمت مصلی شهر ایلام استقبال گسترده مردم از این رویکرد مثبت بود جایی که امروز مسئولان استان و در راس آنها استاندار ایلام روزپرکاری را سپری کردند بطوریکه وی در یک روز تعطیل به بیش از 200 ارباب رجوع پاسخ گفتند.

لازم به ذکر است ،که میز خدمت همزمان با مرکز استان در 10 مرکز شهرستان های استان با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار