امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه اگر تقوا باشد انواع فسادهای اقتصادی اعم از اختلاس و رشوه خواری، اخلاقی، اجتماعی و غیره به وجود نخواهد آمد، اظهار داشت: آن کسانی که با فسادهای مالی باعث بی اعتمادی به نظام اسلامی، دلسرد شدن و ناامیدی مردم و بویژه جوانان به ارزش های دینی می شوند، در روز قیامت عذاب سنگینی ئر انتظار آنها خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 07 December 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادس سیاسی نماز جمعه این فته شهر لار با اشاره به اینکه اگر تقوا باشد انواع فسادهای اقتصادی اعم از اختلاس و رشوه خواری، اخلاقی، اجتماعی و غیره به وجود نخواهد آمد، اظهار داشت: آن کسانی که با فسادهای مالی باعث بی اعتمادی به نظام اسلامی، دلسرد شدن و ناامیدی مردم و بویژه جوانان به ارزش های دینی می شوند، در روز قیامت عذاب سنگینی ئر انتظار آنها خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت الله دستغیب، افزود: این عالم دینی نماد مردمداری، تواضع، فروتنی و ساده زیستی بوده است که در یک خانه محقر با اثاثیه ساده و کم زندگی کرد و به درجات بالا رسید.

امام جمعه موقت لارستان با تبریک ۱۶ آذرماه به عنوان روز دانشجو، تصریح کرد: دانشگاه و دانشجو دارای بالاترین ظرفیت است و این مهم بهترین فرصت برای توسعه کشور است.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه اگر ارزشهای دینی در دانشگاه ها نهادینه شود نسلی توانمند و توکل کننده به خدا با داشتن حس خوبی از زندگی رشد پیدا می کنند و گره های کشور باز می شود، ادامه داد: خوشبختی ملت ایران و طی کردن قله های عزت و کمال در گرو تبعیت از رهبری در عمل است.

وی به کار بردن واژه امام برای مقام معظم رهبری را به معنای مقتدا و پیشوا دانست و خاطر نشان کرد: سعادت ملت ایران در گرو تبعیت همه جانبه از رهبری است چراکه رهبری به دنبال استقلال و عزت کشور، پیشرفت مادی و معنوی و غیره است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رهبری به دنبال تحقق عدالت در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی و غیره کشور است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب راهبرد نظام را به گونه ای ترسیم می کنند که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اعتقاد عمیقی به مردم سالاری دینی دارند، تأکید کرد: رهبری اعتقاد به افزایش آگاهی و بصیرت آحاد مردم در زمینه های گوناگون با توجه به حفظ منافع کشور دارند.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: بنا به توصیه های رهبر معظم انقلاب با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و پرهیز از سستی و تنبلی، دلخوش نکردن به بیگانگان و غیره می توان کشور را به سمت شکل گیری تمدن اسلامی سوق داد.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی در «چابهار» توسط مزدوران خارجی، اضافه کرد: جبهه استکبار در تشکیل توهمات خود در تشکیل خاورمیانه جدید شکست خورده و به همین دلیل هر روز به دنبال توطئه جدید هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار