کد خبر: ۶۸۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 07 December 2018

تابناک / سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

 

همه روزها باید روز دانشجو باشد / فضای دانشگاه‌ها به گونه‌ای شده است که دانشجویان گمان میکنند نقش خاصی در تصمیم‌گیری‌ها ندارند / متاسفانه باید اذعان کرد امیدی که نشان بدهد دانشجویان آینده‌ای بعد از فارغ التحصیلی دارند،‌ وجود ندارد

 

در پیام تبریک شهردار لنگرود آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیش‌گامی در عرصه تلاش و حرکت برای تحقق چشم‌اندازهای علمی و اقتصادی؛ همواره مورد توجه جریان دانشجویی کشور است و دانشجويان پیشگام و طلایه دار آرمان های بلند ملت ایران در طول تاریخ بوده و برای ایران عزیز همواره منشا بركات و ثمرات فراواني بوده اند.

در آغاز یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو؛ خاصّه سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا، در شانزدهم آذر ۱۳۳۲ را گرامی داشته و رشادت به یادماندنی شان را به دانشجویان سرافراز و فرهیخته تبریک می گویم.

روز دانشجو بهانه‌ای است که دانشجویان بتوانند دغدغه‌ها و مشکلات خودشان را مطرح کنند اما امروز میبینیم که شور و حال سابق روز دانشجو در بین دانشجویان وجود ندارد و فضای دانشگاه‌ها به گونه‌ای شده است که دانشجویان گمان میکنند نقش خاصی در تصمیم‌گیری‌ها ندارند به طوری که بسیتری از دانشجویان در اتفاقات عرصه آموزش عالی نیز بی تفاوت هستند،‌ چرا که نظرات آنها نادیده گرفته می‌شود.

متاسفانه باید اذعان کرد امیدی که نشان بدهد دانشجویان آینده‌ای بعد از فارغ التحصیلی دارند،‌ وجود ندارد؛ و اکثر دانشجویان دانشگاه به جای تمرکز بر مسائل آموزشی و پژوهشی به فکر شغل و نگران آینده خود هستند.

 

در پایان امید است همه روزها روز دانشجو باشد و اینجانب ضمن تبریک مجدد به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز، معتقدم باید به آینده امیدوار بود و در چارچوب قانون، امکانات و اختیارات بدنه اجرایی و اداری کشور را برای رونق و نشاط هر چه بیشتر  دانشجویان فراهم کرد.

 

سیدمهدی رجایی

شهردار لنگرود

16 آذرماه 1397

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار