مهدی حاتمی قهرمان پرورش اندام جهان با تکذیب شایعه مرگ خود، گفت: حالم خوب است و هیچ مشکلی هم ندارم، نمی‌دانم شایعه مرگم توسط چه ذهن مریض و بی‌رحمی منتشر شده است.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 28 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مهدی حاتمی، با تکذیب شایعه مرگ خود از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و اظهار داشت: طی یک سفر کاری به ایلام، تصادف کردم، ولی صدمه چندانی ندیدم.

قهرمان پرورش اندام جهان ادامه داد: در حالی‌ که زنده بودم و نفس می‌کشیدم، انتشار خبر درگذشتم در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی، موجب نگرانی اقوام و آشنایان شده بود به طوری که با گریه و زاری جویای احوالم می‌شدند.

وی تاکید کرد: این روزها مد شده که هنرمندان و ورزشکاران را در فضای مجازی می‌کشند و زنده می‌کنند که این کار واقعا ناشایست و غیرانسانی است، این خیلی بد است که حتی برای شوخی و مزاح با خبر درگذشت دیگران بازی کنیم، چرا باید چنین شوخی های ناهنجاری با دیگران کنیم؟

حاتمی اظهار داشت: چند روز است مدام تلفن من زنگ می‌خورد و سراغم را می‌گیرند و شایعاتی راه‌انداخته‌اند که من از دنیا رفته‌ام، حالم خوب است و هیچ مشکلی هم ندارم.

وی با بیان اینکه از نظر وضعیت جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: نمی‌دانم شایعه مرگم توسط چه ذهن مریض و بی‌رحمی منتشر شده است، افرادی این چنین از لحاظ ذهنی بیمار هستند و شایستگی جایگاهی در جامعه نیستند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار