معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ساخت موزه سینمای خراسان رضوی با کمبود اعتبارات روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۶۸۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 28 November 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا محمدی درباره آخرین وضعیت موزه سینمای استان خراسان رضوی اظهار داشت: به دلیل نبود اعتبارات و مشکلات مالی هنوز پیشرفتی در زمینه افتتاح موزه سینمای خراسان رضوی حاصل نشده و کار در همان مرحله‌ای که پیش از این در خبرها مطرح شده بود باقی مانده است. 

وی افزود: این پروژه اعتبارات بسیار بالایی می‌طلبد و همانطور که در جریان هستید در حال حاضر دستگاه‌های دولتی با مشکلات مالی روبه‌رو هستند ضمن اینکه مکان احداث موزه که پیش از این رباط طرق عنوان شده بود نیز به دلیل دوری از مرکزیت شهر مشهد، محل بحث است البته در مجموع کار روی زمین نمانده و در حال پیگیری هستیم اما زمان به نتیجه رسیدن آن مشخص نیست.  

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد گفت: امسال نیز مثل سنوات گذشته درصدد هستیم که جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار شود البته منتظر ابلاغ دستورالعمل سازمان سینمایی کشور در مورد تعداد فیلم‌ها و تاریخ برگزاری جشنواره هستیم که در حال حاضر هنوز در تهران نیز برنامه دقیقی اعلام نشده و پس از مشخص شدن برنامه توسط دبیر جشنواره فیلم فجر، اطلاعات را در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌دهیم.  

محمدی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم کوتاه که اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه در تهران بود در سینما هویزه مشهد برپا و به پایان رسید از برنامه‌های آتی ما نیز می‌توان به برگزاری جشنواره فیلم حقیقت با موضوع فیلم‌های معناگرا و دینی اشاره کرد که از 21 آذرماه در مشهد آغاز می‌شود و محل برگزاری آن احتمالا پردیس سینمایی هویزه باشد. برنامه‌های تکمیلی درمورد اینکه کدام فیلم‌ها در جشنواره مشهد اکران می‌شوند توسط تهران ابلاغ و متعاقبا اعلام می‌شود. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار