مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به لزوم ارتقای سطح آگاهی در راستای مقابله با خطرات بلایای طبیعی گفت: مانور زلزله در یزد برگزار شد .
کد خبر: ۶۸۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 28 November 2018

 «هادی‌هادی نسب»  با بیان این‌که بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی صبح امروز در مدارس استان برگزار شد، اظهار کرد: این مانور با همکاری ستاد بحران و در 20 مدرسه به صورت شاخص در استان برگزار شد .

وی به برگزاری مانور نمادین ایمنی و زلزله در هنرستان علی اردکانی یزد اشاره کرد و افزود: باید با ارتقای سطح آگاهی در راستای مقابله با خطرات بلایای طبیعی تلاش کنیم .

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: با توجه به ضرورت ارتقای ظرفیت مواجهه با اثرات طبیعی تغییراتی در برنامه مانور ایجاد شد تا مردم محلات نیز در این برنامه مشارکت کنند .

وی به لزوم برخورداری ساکنین محله‌ها از ظرفیت مدارس ایمن تاکید کرد و ادامه داد: باید در مواقع خطر از مدارس ایمن به عنوان پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران محدوده مجاور مدرسه استفاده شود .

این مسئول در پایان به برنامه مدرسه ایمن- جامعه تاب آور اشاره و بیان کرد: با توجه به افق این برنامه مقرر شد تا بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با رویکرد جامعه محور در مدارس برگزار شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار