در گفتگو با تابناک و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دهدشت برگزار شد؛
در سومین روز از هفته کتاب به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، نمایشگاه کتاب و کتب اهدایی و عضوگیری رایگان در کتابخانه های عمومی در شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 17 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در سومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه نمایشگاه کتاب و پایگاه کتب اهدایی و عضوگیری رایگان در میدان مرکزی شهر دهدشت برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه در گفت و گوی اختصاصی با تابناک اظهار داشت: علاقمندان به مطالعه و تحقیق می توانند تا ساعت 19 امروز شنبه 26 آبان ماه به پایگاه عضویت رایگان کتابخانه های عمومی شهرستان واقع در میدان مرکزی شهر دهدشت یا اداره کتابخانه های عمومی کهگیلویه مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه هفته کتاب عنوان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی و صادر شدن کارت عضویت با ارائه شماره ملی از مهمترین برنامه های هفته کتاب در شهرستان کهگیلویه است که استفاده از این کارت در همه کتابخانه‌های عمومی کشور معتبر خواهد بود و شهروندان دهدشتی می توانند از امکانات کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز استفاده کنند.

عیسی روح الامین ابراز داشت: هدف از انجام این کار علاقمند کردن همشهریان به کتابخوانی و شناخت از کتاب و نیز آشنایی شهروندان با فضای کتابخانه در سطح شهرستان است.

این مسئول ادامه داد: کسانی که کتب غیره درسی دارند و از آنها استفاده ای نمی کنند، می توانند آنها را به پایگاه کتب اهدایی تحویل دهند تا از آنها در کتابخانه های عمومی شهرستان برای عموم شهروندان استفاده گردد.

بر پایه این گزارش، فعالیت های فرهنگی شهرستان کهگیلویه در 10 باب کتابخانه زیر نظر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اجرا می شوند و تغییر و تحولات خاصی در زمینه رشد و شکوفایی آنها انجام شده است از جمله کتابخانه های ملا صدرا و شهید مطهری شهر دهدشت که به لحاظ امکانات بی نظیر هستند و هر هفته برنامه های پویا و کاربردی فرهنگی از جمله نشست های کتابخوانی و مسابقه و در بخش کودک و نوجوان قصه گویی، نقاشی و جمع خوانی در آنها اجرا می شود.

 

گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار