کهگیلویه؛
فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی متن پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 17 November 2018

 

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی متن پیامی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن پیام دکتر جعفر نیکبخت در ادامه می آید؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کتاب مجموعه ای از دردها، رنج ها، شادی های یک یا گروهی از افراد که در مقطع زمانی خاص خود و بر اساس مقتضیات زمان خود گردآوری کردند، آفریدند و انشا نمودند.

نقش کتابخانه ها نیز در انتقال علوم به افراد، بسیار سازنده بوده است، از این رو کتابخانه را می توان به عنوان کانون همایش صاحب نظران و موزه پر طراوت اندیشمندان دانست به طوری که این نهاد، می تواند بالندگی و شکوفایی استعداد های دانش آموزان و دانشجویان را به ارمغان آورده و در نتیجه به تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجر شود.

مع الوصف هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی را فراهم آورد تا با تبریک این هفته و با پرداختن به این عنصر کلیدی و احیا کننده تفکر و اندیشه ذره ای کام تشنه طلبان علم اندیشه و حقیقت را سیراب نماییم.

اینجانب هفته کتاب و کتابخوانی را خدمت تمام اساتید، دانشجویان و دانش پژوهان این رشته و روز کتابدار را خدمت کتابداران گرانقدر، این قشر زحمتکش و کمتر شناخته شده دانشگاه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض نموده سلامت و سعادت همه آنها را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

جعفر نیکبخت

فرماندار کهگیلویه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار