مدیر جدید جامعه المصطفی خبر داد
مدیر جدید جامعه المصطفی گفت: این مرکز دارای تنوع فراوانی در رشته‌های علمی است و امروز 160 رشته علمی در جامعه المصطفی وجود دارد که با طرح تحول تعداد این رشته‌ها به 400 رشته می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 17 November 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های جامعه المصطفی اظهار کرد: این مرکز از حسنات انقلاب اسلامی است که رسالتی برای همه بشریت و انسان‌ها دارد.

وی ادامه داد: جامعه المصطفی علاوه بر نشر فرهنگ اهل‌بیت(ع) به تقریب بین مذاهب اسلامی و وحدت امت اسلامی توجه دارد، این مرکز دارای تنوع فراوانی در رشته‌های علمی است و امروز 160 رشته علمی در جامعه المصطفی وجود دارد که با طرح تحول تعداد این رشته‌ها به 400 رشته می‌رسد.

مدیر جدید جامعه المصطفی افزود: این مرکز بزرگ ترین مرکز آموزش زبان فارسی هم است و صدها هزار نفر در جامعه المصطفی و مراکز وابسته به آن زبان فارسی را آموختند.

عباسی فارغ التحصیلان جامعه المصطفی را افرادی جامع و معتدل دانست و تصریح کرد: این نهاد بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تکیه دارد و جامعه المصطفی به عنوان یک نهاد شناخته شده در دنیا مورد توجه است، بسیاری از مراکز علمی کنفرانس‌هایی را برای شناخت جامعه المصطفی برگزار کردند.

وی ادامه داد: عوامل مختلفی در موفقیت جامعه المصطفی نقش داشتند، نخست راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بود و هزاران نفر از مدیران و اساتید در خدمت اهداف والای جامعه المصطفی بودند و همچنین مدیریت کم نظیر آیت‌الله اعرافی در موفقیت این نهاد تاثیر بسزایی داشت.

رئیس جدید جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: آیت‌الله اعرافی عالمی مبتکر و شخصیتی پرکار بود و مدیریت جدید جامعه المصطفی مشی آیت‌الله اعرافی را ادامه می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار