مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم از تلاش برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر پردیسان خبر داد و گفت: تا کنون برای رفع این مشکل بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است.
کد خبر: ۶۸۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 17 November 2018

به گزارش تابناک قم، علی جان صادق‌پور با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکلات فاضلاب ساکنین مسکن مهر پردیسان در مدت کوتاه گفت: یکی از اقدامات انجام شده احداث تصفیه‌خانه فاضلاب محلی پردیسان با هدف جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب ۵۰۰ واحد مسکونی معادل ۲ هزار نفر است که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد به منظور اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر پردیسان، اظهار داشت: ۷ قرارداد با ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال به منظور ایجاد حدود ۳۰ کیلومتر شبکه در این منطقه منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه عملیات اجرایی لوله‌گذاری از ابتدای تیرماه آغاز و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر از پروژه به انجام رسیده است و امیدواریم در صورت رفع مشکلات این پروژه‌ها تا پایان سال به اتمام برسد.

وی به برخی از چالش‌های پیش روی این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: معارضین کشاورزی در مسیر خط اصلی کنار کانال انتقال سیلاب، کاهش اعتبارات و افزایش قیمت خرید مصالح و هزینه‌های اجرا را از جمله این چالش‌ها ذکر کرد.

صادق‌پور با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر پردیسان به کار خواهیم بست یادآور شد: اقدامات در حال انجام برای رفع مشکل در کوتاه مدت است و برای رفع کامل این معضل، اعتبارات قابل توجهی نیاز است که امیدواریم با حمایت های مسئولان ملی و استانی این امر محقق شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار