رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۲ مدال طلای انفرادی کاراته کاهای قمی در کومیته و کاتا در مرحله چهارم کاراته وان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 17 November 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار داشت: مرحله چهارم و آخر لیگ کاراته وان آینده سازان کشور روز جمعه در سالن فجر کرمان برگزار شد که طی آن سید مجید وکیلی کاتاروی قمی با غلبه بر تمام حریفان مدال طلای کاتای انفرادی رده سنی جوانان را کسب کرد.

وی افزود: سید مجید وکیلی در دور اول با کاتاهای پایکو، آنان و پاپورن به ترتیب حریفانی از تهران، شیراز و کرمان را با نتیجه پنج بر صفر مغلوب خود ساخت و راهی فینال شد تا با حریفی از تهران روبرو شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: وکیلی در فینال باید با هم تیمی خود متین زارع از تهران مصاف داد که در این دیدار هم پس از اجرای کاتای زیبای آناندای توسط هردو، وکیلی با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را به مجموعه افتخارات خود افزود.

برخوردار بیان داشت: وکیلی علاوه کسب مدال طلا در بخش تیمی همین مرحله از رقابتها، تنها کاراته کایی از استان قم است که در هر ۴ مرحله بر روی سکو ایستاده و در مجموع با دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز از چهارمرحله لیگ کاراته وان کشور به کار خود پایان داد.

وی عنوان کرد: همچنین در چهارمین مرحله لیگ کاراته وان کشور محمود نعمتی مقام اول کومیته انفرادی وزن ۷۶- کیلوگرم جوانان را به دست آورد و مدالی خوشرنگ را برای کاراته استان قم به ارمغان آورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار