شنیده ها از سایر رسانه ها؛
برخی از مدیران شهرداری رشت جایگاه فعلی خود را مدیون برخی اعضای شورای شهر هستند و بدون اراده و دستور آنها قادر به نوشیدن آب نیز نیستند جالب اینجاست که تصاویر مربوط به شهردار معزول در رسانه رسمی شهرداری منعکس میشود اما شهردار جدید جایی در این پورتال ندارد
کد خبر: ۶۸۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 15 November 2018

تابناک / از هفته قبل بعد از انتخاب حامد عبدالهی بعنوان شهردار رشت پورتال خبری شهرداری رشت تا کنون هیچ خبری در مورد این انتخاب منتشر نکرده و متعاقبا هیچ کدام از پیامهای تسلیت صادر شده توسط وی را منتشر نمیکند این در صورتیست که اخبار مربوط به انتخاب شهردار از اولویت ویژه برخوردار بوده و حتی در صدا و سیمای مرکز گیلان و سایتهای معتبر ملی نیز به آن پرداخته شده اما نپرداختن روابط عمومی شهرداری رشت به این خبر شائبه دریافت دستور از برخی از اعضای شورای شهر را تقویت میکند

خبر راست نوشت: برخی از مدیران شهرداری رشت جایگاه فعلی خود را مدیون برخی اعضای شورای شهر هستند و بدون اراده و دستور آنها قادر به نوشیدن آب نیز نیستند جالب اینجاست که تصاویر مربوط به شهردار معزول در رسانه رسمی شهرداری منعکس میشود اما شهردار جدید جایی در این پورتال ندارد

سانسور شدید اخبار روابط عمومی شهرداری در مورد شهردار جدید و همچنین محدودیت برای خبرنگاران در روابط عمومی شورای شهر در پروسه انتخاب شهردار و پس از آن توسط سه عضو این شورا مدیریت میشود که موجب نارضایتی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان گیلان گردیده است

شنیده ها از آن حکایت دارد که برخی از اعضای شورای شهر که در اقلیت به سر میبرند چشم و امیدشان به عدم تائید صلاحیت شهردار قانونی رشت و زمینه سازی برای حضور شهردار معزول هستند و مدیریت بخش ارتباط با رسانه های شهرداری رشت در بایکوت اخبار مربوط به شهردار جدید نقش آفرینی میکند

لازم به ذکر است اطلاع رسانی اخبار مربوط به شهردار منتخب و سرپرست شهرداری قبل از این مرسوم بوده و مستندات آن در زمان نصرتی موجود است ، مدیریت بخش ارتباط با رسانه های شهرداری رشت بر عهده مریم رضا طبع میباشد و شنیده ها از این حکایت دارد که این جایگاه در چارت شهرداری تعریف شده نیست و مشخص نیست چگونه ایجاد شده است.

 

جوابیه مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار و پاسخ یک رسانه به رضاطبع: به دلیل اینکه این جوابیه به امضای مراجع معتبر و داخل چارت سازمانی شهرداری نرسیده است، فاقد وجاهت قانونی بوده و قابلیت انتشار ندارد!

 

مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار رشت با صدور جوابیه ای توضیحاتی درباره گزارش خبری پایگاه خبری خبر راست ارائه داد.

 

 از سانسور اخبار شهردار منتخب رشت در پورتال شهرداری! تا عضو شورایی که روابط عمومی ها را مدیریت میکند! / رضاطبع همانطور که آمد، خواهد رفت!؟ / جوابیه مدیر اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار و پاسخ یک رسانه به رضاطبع: به دلیل اینکه این جوابیه به امضای مراجع معتبر و داخل چارت سازمانی شهرداری نرسیده است، فاقد وجاهت قانونی بوده و قابلیت انتشار ندارد!

 

گفتنی است این جوابیه پس از انتشار خبری با عنوان “سانسور اخبار شهردار منتخب رشت در پورتال شهرداری!!!” توسط خبر راست برای این پایگاه ارسال شده که پایگاه خبر راست از انتشار جوابیه خودداری کرده است.

از جمله توضیحات مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار رشت درباره گزارش خبری پایگاه تحلیلی خبری خبر راست در زیر آمده است:

  1. تا این لحظه هیچ نوع هماهنگی و اطلاع رسانی برای پوشش بازدیدها و جلسات توسط شهردار منتخب صورت نپذیرفته است
  2. تاکنون پیامی (تسلیت و تبریک) از سوی شهردار منتخب شورای پنجم به حوزه این مدیریت ارسال نشده است
  3. نسبت دادن عدم انتشار اخبار شهردار منتخب شورای پنجم در پورتال مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است

 

 

جوابیه فاقد وجاهت قانونی مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در خصوص انتقاد خبرراست به سانسور اخبار شهردار منتخب در پورتال شهرداری رشت

 

پایگاه خبری و تحلیلی خبرراست با تاکید بر قانون مداری و رعایت عدالت در انتشار مطالب، آمادگی انتشار جوابیه های مربوط به مطالب منتشر شده در این رسانه را دارد لذا از کلیه مسئولین و دستگاه های مربوطه خواهشمند است در صورت تمایل به ارسال جوابیه، طی مکاتبه ای رسمی با امضای مقام مسئول مرتبط در آن سازمان اقدامات لازم جهت انتشار جوابیه را انجام دهند.

در همین راستا جوابیه مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار در خصوص مطلب مندرج در پایگاه خبری و تحلیلی خبرراست تحت عنوان ”سانسور اخبار شهردار منتخب رشت در پورتال شهرداری!!!/کدام عضو شورا روابط عمومی ها را مدیریت میکند؟” به ایمیل این پایگاه خبری ارسال شده است که ضمن تمایل به انتشار جوابیه مجموعه شهرداری رشت به دلیل اینکه این جوابیه به امضای مراجع معتبر و داخل چارت سازمانی شهرداری نرسیده فاقد وجاهت قانونی بوده و قابلیت انتشار ندارد.

خواهشمند است مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار به عنوان حوزه ای خارج از چارت سازمانی، این جوابیه را به امضای مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و یا سرپرست محترم شهرداری رسانیده و سپس جهت انتشار در این پایگاه خبری اقدام نماید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار