فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف نزدیک به 86 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و دستگيري 5 سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 17 November 2018

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف نزدیک به 86 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 5 سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف و 50 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در آن خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

سردار عباس زاده در ادامه اذعان داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی محور دیلم به زیدون شهرستان بهبهان نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر 35 کیلو و 530 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و یک دستگاه خودروی سواری پراید را توقیف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این 2 عملیات 85 کیلو و 930 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه در این رابطه 5 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار