امروز دبیر کل مجمع جهانی گردشگری وارد تهران و پس از استقبال توسط وزیر امورخارجه کشورمان محمد جواد ظریف، ساعاتی پیش به همراه مونسان رییس سازمان گردشگری وارد شهر همدان پایتخت تاریخ و تمدن شد و مورد استقبال استاندار همدان و دیگر مسئولین قرار گرفت.  
کد خبر: ۶۷۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 11 November 2018

ساعتی پیش دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به همراه مونسان معاون رئیس جمهور برای برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری وارد همدان شدند.

به گزارش تابناک همدان، امروز دبیر کل مجمع جهانی گردشگری وارد تهران و مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان محمد جواد ظریف قرار گرفت و ساعاتی پیش به همراه مونسان رییس سازمان گردشگری وارد همدان پایتخت تاریخ و تمدن شد و مورد استقبال استاندار همدان و دیگر مسئولین قرار گرفت.
 
در چهلمین اجلاس جهانی گردشگری برگزار می‌شود

پنل چگونگی تحریک توانمندی‌های گردشگری فرهنگی بابهره گیری از نوآوری فناوری 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری، مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و سیمنار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی فردا دوشنبه با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در سالن استانداری همدان برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی تنی چند از مسئولان از جمله رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری سخنرانی خواهند داشت.
 
لازم به ذکر است؛ چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO نقش نوآوری و تکنولوژی در توسعه گردشگری فرهنگی و افزایش رقابت پذیری و جذابیت مقصد را بررسی می‌کند.

در ادامه این مراسم نشست تخصصی پیرامون چگونگی تحریک توانمندی‌های گردشگری فرهنگی بابهره گیری از نوآوری فناوری برگزار خواهد شد.

در این پنل با مدیریت استاد دانشگاه ویسکانسن استاون آمریکا، دکتر مایکل دی جیوواین استادیار دانشگاه وست چستر امریکا در خصوص پایداری و نواوری فناورانه در گردشگری میراث فرهنگی سخنرانی خواهد داشت و پروفسور لورنز کانتونی استاند دانشگاه دلا اسویزرا ایتالیانا سوئیس نیز پیرامون سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری فرهنگی به عنوان یک نقشه راه سخنرانی می‌کند.
 
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری را بشناسید
 
پس از انتخاب آقای زوراب پولو لیکاشویلی در بیست و دومین نشست مجمع عمونی سازمان جهانی گردشگری، ایشان از ابتدای ژانویه ۲۰۱۸ ماموریت خود را به عنوان دبیرکل unwto آغاز نمود.

پیش از این ایشان تا دسامبر ۲۰۱۸ سفیر فوق العاده و نماینده گرجستان در پاوشاهی اسپانیا، منطقه آندورا، جمهوری دموکراتیک الجزایر پادشاهی مراکش و نماینده دائمی گرجستان در unwto ودر سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ وزیر توسعه اقتصادی گرجستان بود.

 وی به عنوان وزیر توسعه اقتصادی گرجستان مسئول نظارت بر استراتژی رشد بلند مدت اقتصادی کشور پیش برد سیاست‌های تجارت خارجی و سیاست‌های سرمایه گذاری ترویج توسعه گردشگری زیرساخت‌ها و بخش‌های حمل و نقل بود او در راه اندازی سیاست نوآورانه برای توسعه گردشگری در گرجستان و اولویت بندی این حوزه در برنامه‌ای دولتی و بخش خصوصی نقش مهمی ایفا کرد.

زوراب طی چندسال فعالیت خود به عنوان وزیر توسعه اقتصادی گرجستان به واسطه اصلاحات کلیدی سیاسی فعالیت بازاریابی بهبود زیرساخت‌ها و ابتکارات آزاد سازی روادید تعداد تقاضای توریست‌های بین المللی ورودی از یک و نیم میلیون در سال ۲۰۰۹ تا بیش از ۲.۸ میلیون تا سال ۲۰۱۱ تقریبا دو برابر نمود این اصلاحات راه را برای شیوه‌های گردشگری پایدار در گرجستان کاهش فقر و قرار دادن این کشور در جایگاه هدف گردشگری کشور برتر منطقه هموار نمود.

دبیر کل سازمان جهانی گردشگری  به عنوان وزیر توسعه اقتصادی موفق به اجرای فرآیند‌های آزاد سازی اقتصادی معرفی سیاست‌های حمایتی برای بنگاه‌های خرد و متوسط برای اجرای برنامه‌های انگیزشی جهت جذب سرمایه گذاری خارجی برای توسعه زیرساخت‌ها شد.

وی طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ سفیر و نماینده گرجستان در پادشاهی اسپانیا بود و در بازده زمانی ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ به عنوان معاون وزیر امور خارجه گرجستان مدیریت امور اداری بودجه و امور مالی کنسولی و همچنین مدیریت منابع انسانی را بر عهده داشت.

آقای زوراب پولولیکاشویلی مسئول ایجاد مرحله جدیدی از سیاست‌های آزاد سازی و تسهیل فرایند‌های صدور ویزا و تعمیق روابط با سازمان‌های مختلف بین المللی از جمله: unwto بود.

تجربه بخش خصوصی اقای پولولیکاشیولی شامل چند سال فعالیت در بخش‌های مالی و بانکی از جمله مدیر عملیات بین المللی بانک Tbc (یکی از موفق‌ترین بانک‌های گرجستان)، مدیر دفتر مرکزی بانکی Tbc در بازه زمانی ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ و معاون رئیس بانک tbc در بازه زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ می‌شود.

پولولیکا شویلی همچنین مدیرعامل باشگاه دینامو تفلیس تیم پیشرو حرفه‌ای فوتبال در گرجستان در فاصله سال‌های ۲۰۱ تا ۲۰۱۱ بوده است.

مدارک تحصیلی زوراب 

۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ برنامه مدیریت ارشد جهانی (GSMP) در مدرسه بازگانی instiuto de Empresa مادرید، اسپانیا
۱۹۹۸ تا ۱۹۹۸ مدرک کارشناسی بانکداری دانشگاه فنی گرجستان تفلیس


اطلاعات شخصی دبیرکل مجمع جهانی گردشگری

 پولیولیکاشیولی متاهل است و دارای سه فرزند است 

زبان‌های مسلط

گرجی (بومی) انگلیسی، اسپانیایی، روسی، فرانسه، ژاپنی و لهستانی است




گزارش تصویری از ورود دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری به همدان
 
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شد/ اتفاق ماندگار و تکرار نشدنی در تاریخ همدان/ دبیرکل سازمان جهانی گردشگری را بشناسید
 
 
 
 
طلوع گردشگری همدان با ورود دبیرکل سازمان جهانی گردشگری / این اتفاق تا سال‌ها در تاریخ همدان غیر قابل تکرار خواهد بود/ دبیرکل سازمان جهانی گردشگری را بشناسید
 
 
طلوع گردشگری همدان با ورود دبیرکل سازمان جهانی گردشگری / این اتفاق تا سال‌ها در تاریخ همدان غیر قابل تکرار خواهد بود/ دبیرکل سازمان جهانی گردشگری را بشناسید
 
 
طلوع گردشگری همدان با ورود دبیرکل سازمان جهانی گردشگری / این اتفاق تا سال‌ها در تاریخ همدان غیر قابل تکرار خواهد بود/ دبیرکل سازمان جهانی گردشگری را بشناسید
 
 
طلوع گردشگری همدان با ورود دبیرکل سازمان جهانی گردشگری / این اتفاق تا سال‌ها در تاریخ همدان غیر قابل تکرار خواهد بود/ دبیرکل سازمان جهانی گردشگری را بشناسید
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار