طبق اعلام سازمان هواشناسی در بخش هایی از استان های بوشهر، فارس و به ویژه نواحی شمالی این دو استان و استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد بارش باران به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.
کد خبر: ۶۷۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 10 November 2018

این سامانه به تدریج تقویت می شود و گسترش آن به بخش هایی از مرکز و شرق کشور هم می رسد و برای فردا یکشنبه در بیشتر مناطق استان فارس ، بوشهر، ­چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش قابل توجهی داریم و احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها و طغیان در این مناطق وجود دارد.

بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان تا صبح امروز در سروستان پنج و سه دهم، فیروزآباد با ۴ و سه دهم و شیراز چهار و ۹ دهم میلی متر ثبت شده است .

در اردکان ۳ دهم، ارسنجان یک و ۲ دهم، استهبان یک و ۷ دهم و جهرم یک میلی متر باران ثبت شده است.
وی گفت: در بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در خفر یک و ۷ دهم، داراب یک و یک دهم، درودزن یک، زرقان ۲ و دو دهم، زرین دشت یک و چهار دهم میلی متر باران ثبت شد.

در بارندگی این سامانه در سروستان ۵ و سه دهم، شیراز چهار و ۹ دهم، فراشبند ۳ و شش دهم، فسا هشت دهم، قیر و کارزین هشت دهم، کازرون ۲ و شش دهم، نی ریز ۲ و سه دهم میلی متر باران بارید.

آباده، اقلید، ایزدخواست، بوانات، خنج، صفاشهر، فورگ داراب، لار، لامرد و ممسنی در ۲۴ ساعت گذشته سهمی از  این سامانه بارشی نداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار