مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از جدیدترین برنامه‌های در دست اجرا برای معرفی استان، برگزاری رالی جاده ابریشم در استان سمنان است.
کد خبر: ۶۷۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 10 November 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی»گفت : مرحله نخست رالی جاده ابریشم قرار است تا ماه آینده و با همکاری كانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در مسیر شهرهای آرادان، سرخه، سمنان و مهدیشهر و با شرکت 100 خودروی دو دیفرانسیل برگزار میشود.
وی برگزاری رالی جاده ابریشم را در معرفی تنوع اقلیمی استان و بهره برداری از ظرفیت‌های طبیعی، کوهستانی و بیابانی استان سمنان موثر دانست و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی، برگزاری رالی در مسیرهای متنوع و در سراسر استان است.
جهانشاهی یکی از مهم‌ترین اولویت های استان سمنان را برگزاری رویدادهای متنوع و جدید عنوان کرد و افزود: در این راستا، از ابتدای سالجاری تا کنون رویدادها و جشنواره های متعددی در سراسر استان برگزار شده که یکی از مهم‌ترین این رویدادها برگزاری اکوماراتن جنگل ابر بود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برگزاری رویدادهای جدید یکی از بهترین راهکارها برای معرفی استان، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و ترویج گردشگری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار