جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق یخچال ساید و ماشین لباسشویی به ارزش بیش از 150 ميليون تومان در قم خبر داد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان نیز از دستگیری 2 سارق مغازه های موبایل فروشی در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق یخچال ساید و ماشین لباسشویی به ارزش بیش از 150 ميليون تومان در قم خبر داد.

سرهنگ صیاد درویشی گفت: در پي خبر واصله، يک دستگاه کاميونت با حمل لوازم خانگي قاچاق از یکی از استان های غربی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم قصد انتقال محموله را به تهران داشته است که این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی استان برای توقیف خودرو مذکور به محل های مورد نظر اعزام شدند، با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام کامیونت شناسایی، متوقف و برای بازرسی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ درویشی، در پایان بیان کرد: در بازرسی از خودرو مذکور 8 دستگاه يخچال سايد و 9 دستگاه ماشین لباسشويي به ارزش بیش از 150 ميليون تومان کشف شد.

دستگیری سارقان مغازه‌های موبایل فروشی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان نیز از دستگیری 2 سارق مغازه های موبایل فروشی در قم خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی عنوان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های موبایل فروشی در قم موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات لازم، محل اختفای متهمان، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عمليات پليسي هر دو نفر دستگير شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان قم گفت: با انتقال این افراد به پليس آگاهی استان و مواجه با مدارک بدست آمده به جرم خود اعتراف کردند که تاکنون 3 نفر مالباخته نیز در این رابطه شناسایی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار