فرماندار داراب گفت : ازآنجاکه بافت فرسوده داراب تبدیل به محلی امن برای معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر شده است، اجرای بهسازی بافت فرسوده باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 29 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: علی مظفری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی محدوده ناکارآمد شهری داراب اظهار داشت: تحقق برنامه‌های نوسازی بافت فرسوده شهری، نیازمند رویکردی جامع و برنامه محور با مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط است.

وی تصریح کرد: ازآنجاکه بافت فرسوده داراب تبدیل به محلی امن برای معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر شده است، اجرای بهسازی بافت فرسوده باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد و همه در این امر احساس مسوولیت کنند.

فرماندار داراب با تأکید بر ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در بافت فرسوده و تأمین زیرساخت‌های این حوزه بیان کرد: بافت فرسوده از مناطق آسیب خیز شهر محسوب می‌شود و احداث فرهنگسرا، کتابخانه، پارک و سالن ورزشی می‌تواند به بهبود وضعیت فرهنگی در این مناطق کمک کند.

مظفری خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در بافت فرسوده نیازمند کمک و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه به بهسازی این منطقه است.

وی اظهار داشت: به‌منظور به دست آمدن نتیجه بهتر، جلسات ستاد بازآفرینی بافت ناکارآمد هر دو هفته یک‌بار تشکیل شود و مدیران با آمادگی کامل در این جلسات حاضر شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار