خانواده ی مهدی که از بدو تولد به علت هزینه ی بالای بیماری مادرزادی نتوانستند اقدام به درمان فرزند خود کنند به کمک موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی استان تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه ی جراحی و بستری مهدی به طور کامل پرداخت شد .
کد خبر: ۶۷۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ 27 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اجتماعی ، مهدی که به علت بیماری مادرزادی گوارشی در بیمارستان مفید تهران در طی چندین مرحله تحت عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از بهبود کامل بیماری با دسته گل از موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای  مادرزادی ((محکم)) استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد. 
خانواده ی مهدی که از بدو تولد به علت هزینه ی بالای بیماری  مادرزادی نتوانستند اقدام به درمان فرزند خود کنند به کمک موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای  مادرزادی استان تحت عمل جراحی قرار گرفت و هزینه ی جراحی و بستری مهدی به طور کامل پرداخت شد .

سید داریوش حسینی مدیر درمان موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی استان گفت : موسسه محکم استان در راستای کار خیریه پزشکی که چهل نوع بیماری کودکان مادرزادی را سرویس جراحی و دارویی انجام میدهد آماده همکاری با خانواده های کودکانی که شامل بیماریهای تحت پوشش این موسسه هست را دارد.
حسینی افزود : این موسسه خیریه برای تقبل هزینه درمان بیماران با ناهنجاری های مادرزادی اعلام آمادگی می نماید ضمن اینکه ویزیت این بیماران هم رایگان انجام خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار