کسی از صبا خبر ندارد؛
در شرایطی که تیم فوتبال صبای قم سال گذشته در لیگ دسته اول حاضر بود در حال حاضر خبری از تیم صبا نیست و امتیاز این تیم به دسته سوم منتقل شده است.
کد خبر: ۶۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 21 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم ممکن است یکی از رکوردداران طی کردن سریع‌ترین روند سقوط در بین تمامی تیم‌های فوتبال جهان باشد به طوری که کمتر تیمی وجود دارد که به این سرعت از لیگ برتر به پایین‌ترین دسته‌ها سقوط کرده باشد.

تیم فوتبال صبای قم پس از سقوط از لیگ برتر فوتبال در سال ۹۵، در لیگ دسته اول فوتبال ایران در سال ۹۶ نیز ناموفق بود و به دسته دوم سقوط کرد تا امسال وارد جدول لیگ دسته دوم شود اما نابودی ارکان باشگاه صبا سبب شد صبا در دسته دوم نیز تیمی نداشته باشد.

صبا بر اساس مقررات لیگ دسته دوم، در جدول این مسابقات قرار گرفت و حتی برنامه مسابقات این تیم نیز اعلام شد اما در قم تیمی وجود نداشت که بخواهد در لیگ دسته دوم حضور یابد و تنها یک نام، در جدول و برنامه ریزی لیگ دسته دوم قرار گرفته بود.

در نتیجه و پس از غیبت در ۲ بازی متوالی آغاز فصل لیگ دسته دوم، تیم صبای قم به طور خودکار به دسته پایین‌تر سقوط کرد و اکنون صبای قم، تیمی دسته سومی است که باید فصل آینده در دور نهایی لیگ ۳ با حریفان رقابت کند البته در صورتی که تیمی به نام صبا وجود داشته باشد.

تیم صبای قم هنوز به طور رسمی اعلام انحلال نکرده است و در صورتی که به طور رسمی منحل شود امتیاز این تیم در لیگ دسته سوم نیز از بین خواهد رفت ضمن این که این اعلام انحلال باید از سوی متولی باشگاه صبای قم صورت گیرد و این متولی، استانداری قم است.

استانداری قم از مدت‌ها قبل تاکید کرده بود که برنامه‌ای برای هزینه کردن در باشگاه صبای قم ندارد و با توجه به تنگناهای مالی، بعید است استانداری قم برنامه‌ای برای احیای صبا داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار