نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خبر داد:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از اقدامات «علیرضا رزم‌حسینی» سخن به میان آورد و عنوان کرد: ابتکار عمل «رزم حسینی» موجب درخواست دولت از وی برای پذیرفتن تصدی وزارت صنعت و معدن شد اما ایشان امتناع کرد و نشان می دهد که ظرفیت استان بالاست و ابتکار عمل استاندار سابق کرمان موجب پیشنهادات بالایی به ایشان شود.
کد خبر: ۶۷۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 21 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "محمدمهدی زاهدی" در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های اشتغالزایی، توانمندسازی اقتصادی و زیربنایی برکت در شهرستان راور با تشکر از فعالیت‌های معین اقتصادی شهرستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام منشاء خیر و برکت است و احداث بیش از یک هزار مدرسه در روستاهای کشور و یک هزار مدرسه در دست ساخت از برکات فعالیت بنیاد است.

وی ادامه داد: مدیریت انقلابی و تلاشگر در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شاهد هستیم و با همکاری همه در شهرستان اتفاقات خوب در اشتغال افتاده و دوست داریم این مدل کار و تلاش در همه جای کشور باشد و می تواند الگوی خوبی برای دولت و در وزارتخانه‌های مختلف باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از اقدامات «علیرضا رزم‌حسینی» سخن به میان آورد و عنوان کرد: ابتکار عمل «رزم حسینی» موجب درخواست دولت از وی برای پذیرفتن تصدی وزارت صنعت و معدن شد اما ایشان امتناع کرد و نشان می‌دهد که ظرفیت استان بالاست و ابتکار عمل استاندار سابق کرمان موجب پیشنهادات بالایی به ایشان شود.

وی ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران فعالیت‌ها در شهرستان راور، تصریح کرد: نظام اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری و سرداران ایشان به فکر مستضعفان و مردم محروم هستند که این مردم پشتیبان اصلی نظام و انقلاب هستند و نظام خود را مدیون و در خدمت این قشر می‌داند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار