سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب امیدوار است ضمن احیای هندبال کرمانشاه با نتیجه گرفتن تیم اش دل مردم زلزله زده و مصیبت زده این استان را شاد کند.
کد خبر: ۶۷۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 20 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،هوشنگ کاکلوند پس از کسب دو پیروزی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب  گفت: امسال سال اولی هست که تیم زاگرس وارد لیگ برتر هندبال شده است. تیم ما جوان است اما تلاش کردیم چند بازیکن باتجربه را هم به ترکیب تیم اضافه کنیم. بیشتر برنامه ما این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم اما باید دید تیم ها در جدول چه نتایجی می گیرند شاید آن وقت بتوان به جایگاه خوب هم فکر کرد.

وی در مورد برتری تیمش در هفته اول لیگ برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز بیان کرد: تیم گچساران نسبت به سال قبل تیم جوان تری بود. ما بازی را بردیم و مطمئنا اینکه قهرمان لیگ را شکست بدهید باعث خوشحالی است اما باید دید در روند بازیهای بعد چه خواهیم کرد. ما تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم و بعد از هر بازی پرونده آن را بسته و به بازی بعدی فکر خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در مورد احیای هندبال کرمانشاه بعد از یک دهه گفت: آخرین حضور نماینده کرمانشاه در لیگ برتر هندبال مربوطه به سال ۸۶ است که خودم هم بازیکن آن دوره بودم. کرمانشاه با تیم ما دوباره به هندبال حرفه ای بازگشته است و به نوعی هندبال این استان احیاء شده است. تیم ما پله به پله بالا آمده است. ما با برنامه ریزی پیش رفتیم به طوریکه ابتدا در لیگ دسته دوم قهرمان شدیم. بعد از آن توانستیم در لیگ دسته یک و تنها با یک باخت سوم شده و جواز حضور در لیگ برتر هندبال را بدست بیاوریم.

وی در ادامه به برد تیمش برابر نماینده اصفهان اشاره کرد و افزود: تیم ما در هفته دوم لیگ برتر مهمان تیم نجف آباد اصفهان بود. ما در لیگ دسته یک و در مرحله نیمه نهایی به این تیم باختیم و از صعود به فینال بازیها بازماندیم. تیم ما در دسته یک تنها یک باخت داشت و آن هم برابر نجف آباد اصفهان بود. مسابقه ما در هفته دوم لیگ برتر برابر این تیم و آن هم در خانه اصفهان بازی سخت و نزدیکی بود اما توانستیم برابر این تیم با اختلاف یک گل پیروز شویم.

کاکلوند پیرامون وضعیت بازیکنان تیم اش هم تصریح کرد: بیشتر ترکیب تیم ما را بازیکنان جوان و بومی تشکیل می دهند. از ۲۰ بازیکن ما ۱۳ بازیکن بومی استان کرمانشاه هستند. البته بازیکنان ملی پوش در رده جوانان و نوجوانان هم داریم. یک بازیکن بزرگسال هم جذب کرده ایم. در مجموع ۷ بازیکن برای حضور در لیگ به ترکیب تیم ما اضافه شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم تیم هندبال ما بتواند با نتیجه خوبی که در لیگ برتر می گیرد هدیه ای به مردم اسلام آباد بدهد. مردم اسلام آباد و کرمانشاه سال قبل به واسطه زلزله ای که آمد مصیبت سختی را پشت سر گذاشتند و امیدواریم با این هدیه دل آنها را شاد کنیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار