فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح:
فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشکل گزارش شده در مرزها وجود ویزاهای جعلی است.
کد خبر: ۶۷۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 20 October 2018

سیدمجید میراحمدی امروز در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و مرزبانی در جلسه‌ای که امروز به منظور بررسی اوضاع مرزها در شلمچه برگزار شد و بازدید میدانی ما از این مرز حکایت از برنامه‌ریزی بسیار خوب و وجود اراده در انجام وظایف توسط تمامی دستگاه‌ها بود.

وی ادامه داد: شاهد وجود امنیت کامل، تسهیل در تردد و کلیه امور زائران و انضباط و مدیریت خوب در مرز شلمچه هستیم که این مهم با همکاری تمام زائران محقق شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خوشبختانه اشکالات و نواقصی که در سال‌های گذشته بود امسال با همکاری استانداری خوزستان و تمامی دستگاه‌ها آن اشکالات به نحو بسیار خوبی برطرف شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

میراحمدی با اشاره به مشکل روادید برخی زائران، عنوان کرد: برخی از زائران ویزاهایی را که از خارج سیستم معرفی شده دریافت کردند متاسفانه جعلی بوده و آنان را در مرز با مشکل مواجه کرده است که امروز تنها مشکل گزارش شده همین است، لذا از زائران می خواهیم که در دریافت روادید خود از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند و خارج ویزا تهیه نکنند و فریب افراد جاعل را نخورند، ضمن اینکه همراه داشتن گذرنامه نیز الزامیست.

وی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته با زائران کمتری که فاقد گذرنامه بودند مواجه هستیم و مشکل تنها روادید است که زائران در اخذ آن‌دقت بیشتری کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: اربعین حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار