نایب رئیس قرارگاه عمّار با اشاره به اینکه در پیاده کردن جزئیات سبک زندگی اسلامی ایرانی هنوز وارد نشده‌ایم، گفت: برای اجرای فرمایشات رهبری و رساندن جامعه به سطح بالایی از تعالی و رشد باید این شبکه‌سازی سریع‌تر اتفاق بیافتد خصوصاً با وجود این همه شبکه‌های اجتماعی که در مقابل ما صف کشیده‌اند و برای هر موضوعی در کشور تصمیم می‌گیرند و پست می‌گذارند و بازار گرمی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴ 21 October 2018
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه شبکه‌سازی در بین مؤمنین بسیار مهم است، گفت: ضرورت شبکه‌سازی توسط نیرو‌های مؤمن و ارزشی احساس می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در جمع اندیشه‌ورزان ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه مؤمنین یک روح در چند پیکر هستند، اظهار کرد: افراد یک جامعه اسلامی باید مانند اعضای بدن انسان که تبعیضی بین آن‌ها نیست و هرکس کار خودش را و با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند، عمل کند.

وی افزود: در جمع مؤمنین افراد باید نقش خود را پیدا کرده و نسبت به هم نقش ایفا کنند، البته بدون خودخواهی و دیگر موضوع فردیت نباید مطرح باشد و یگانگی روح در این افراد نمود داشته و با هم هماهنگ باشند.

نایب رئیس قرارگاه عمّار گفت: در جمعی که روح‌ها به هم مرتبط است تبادل افکار اتفاق می‌افتد و باید منتظر اتفاقات بزرگ بود.

وی با اشاره به اینکه خدا متعال همیشه افرادی را که در یک جمع و تشکل هستند امتحان می‌کند، ادامه داد: در جمع، افراد باید بدی و اشتباه را به خود نسبت دهند و خوبی‌ها را به افراد دیگر گروه و همین امر باعث رشد و تعالی می‌شود.

پناهیان با بیان اینکه انسان به تنهایی به رشد و کمال نمی‌رسد و همیشه در جمع اتفاقات مهم می‌افتد، بیان کرد: افراد در جمع همدیگر را پیدا کرده و رفع نیاز می‌کنند و از انتظارات یکدیگر چشم می‌پوشند و در این زمان رشد اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در جمع انتظار از یکدیگر مطرح نیست و حتی این فکر در ذهن انسان، معنویت را از بین می‌برد.

نایب رئیس قرارگاه عمّار با بیان اینکه شبکه‌سازی در بین مؤمنین بسیار مهم است، گفت: حتی پیامبر با آن همه عظمت و نفوذی که در کلام داشتند کار خود را با شبکه‌سازی زیر نظر یک شورای مرکزی انجام می‌دادند و این یعنی ارتباط چهره به چهره.

وی ادامه داد: ما در شیوه ارتباط‌گیری خود باید با ارتباط چهره به چهره آشنا باشیم و ابتدا این کار و سپس تبلیغات را انجام دهیم.

پناهیان تصریح کرد: در یک جامعه مؤمنین باید به گونه‌ای با هم ارتباط داشته باشند که برای یک اتفاق و امر مهم مثلاً خریدن و یا نخریدن یک کالا یا برگزاری برنامه فرهنگی بدون تبلیغات بتوانند دور هم جمع شوند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، البته در این قضیه ما ضعیف بوده‌ایم و ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در فضای اقتصادی کنونی جامعه و سبک زندگی غربی که در حال گسترش است و عده‌ای از روی لجبازی و عناد نسخه‌های آن طرف را انجام می‌دهند و درصد بالایی هم با آن‌ها همسو می‌شوند، ضرورت این شبکه‌سازی توسط نیرو‌های مؤمن و ارزشی احساس می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه یک نکته مهم را باید نیرو‌های مؤمن و متعهد در نظر بگیرند، افزود: اگر تصور کنیم که اقلیت هستیم و هر وقت به این باور رسیدیم می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم، ارتباط مؤثر و مفید بگیریم و در کنار هم کار‌های بزرگی را انجام دهیم.

پناهیان با اشاره به اینکه اشکال کار اینجاست که همیشه ما خود را اکثریت فرض کرده‌ایم، تصریح کرد: در قرآن داریم که پیشتاز‌ها همیشه در اقلیت هستند، حضرت حجت نیز با گروه اقلیت ۳۱۳ نفر ظهور می‌کنند و همین ۳۱۳ نفر وارد اجتماعات مردم شده و به شکل شبکه‌سازی کار خود را پیش می‌برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار