فرماندهی انتظامی استان ایلام با صدور بخشنامه‌ای از ممنوعیت اسکان زوار و مسافران در ایام اربعین در حسینیه‌ها، مساجد و تکایای مهران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 17 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در این بخشنامه از متولیان مساجد، تکایا و حسینیه‌ها خواسته ‌شده جز در ساعات اقامه نماز، مجاز به اسکان زائران و مسافران در حسینیه‌ها، مساجد و تکایا نیستند.

وی افزود: هیات امنای حسینیه ها در مورد اجرایی کردن مصوبه صورت گرفته اهتمام کامل داشته و در صورت هرگونه موارد مغایریت با مصوبه در اسرع وقت مراتب را با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام نیز چندی پیش در خصوص اسکان زائران اربعین گفت: مردمی برگزار کردن اربعین و استفاده از بخش خصوصی برای تامین نیازهای زائران اعم از اسکان و تغذیه باید در اولویت اول مسئولان و دستگاه های اجرایی مختلف باشد.

ایوب درویشی با اشاره به اینکه برای اسکان زائران باید از افرادیکه حاضر به اجاره منزل مسکونی هستند، استفاده شود، افزود: در ایام اربعین جمعیت زیادی وارد استان می شود و بطور قطع هتل ها و مهمانپذیرها جوابگوی این حجم نیست و باید از ظرفیت مردم و ایجاد منبع درآمد استفاده کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
بسیار کار زشت همه مردم پول نداره که خانه اجاره کنه یا به هتل برود ظرفیت منازل مردم پول زیاد هم لازم داره خیلی به فکر در آمد نباشید خدمت کنید تا خدا جبران کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار