حیدری خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که از کل مدال‌های کسب شده توسط کاروان پاراآسیایی ایران، 15 درصد آن متعلق به خوزستان است، گفت: این مهم افتخار خیلی بزرگی است و ما باید برنامه‌های خود را متفاوت‌تر از گذشته در نظر بگیریم زیرا سطح توقعات بالا رفته است.
کد خبر: ۶۶۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 15 October 2018

افشین حیدری در مراسم استقبال از ورزشکاران خوزستانی شرکت‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، اظهارکرد: خوزستان ظرفیت و استعدادهای بسیار زیادی دارد و این‌که از کل مدال‌های کسب شده توسط کاروان پاراآسیایی ایران، 15 درصد آن متعلق به خوزستان است، نشان از افتخار خیلی بزرگی است.

وی با بیان این‌که ورزشکاران خوزستانی در پاراآسیایی جاکارتا مدال‌های خوشرنگی را به ارمغان آوردند و باعث افتخار ما شدند، ادامه داد: باید به ورزشکاران خوزستان خداقوت گفت و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوبی که برای هیات‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان و کم‌بینایان و نابینایان خوزستان داریم، امیدواریم در پاراالمپیک 2020 سهمیه خوبی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مطمئنم خوزستان آنقدر ظرفیت دارد که می‌توانیم حتی برای المپیک 2020 توکیو و المپیک 2022 جوانان برنامه‌ریزی کنیم تا سهمیه‌های خوبی را در رشته‌های مختلف به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان‌کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز برای اولین بار است که در دو سال متوالی عنوان اول را در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور به دست می‌آورد و طبیعتا کارهای بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله زیرساختی صورت گرفته است. با توجه به مدال‌های خوشرنگی که این عزیزان در جاکارتا به دست آوردند، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز باید برنامه‌های خود را متفاوت‌تر از گذشته بچیند زیرا سطح توقعات بالا رفته است و در وزارت ورزش و جوانان نیز نگاه به ورزش خوزستان بسیار متفاوت است.

حیدری افزود: خوزستان چهار تیم در لیگ برتر فوتبال دارد، ضمن این‌که در هیات‌های ورزشی استان این استعداد وجود دارد که بتوانیم کارهای بزرگی را در خوزستان رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مراسم تجلیل از این ورزشکاران برگزار خواهد شد؟ گفت: بله، مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور خوزستانی در میادین مختلف که هر ساله برگزار می‌‌شود، جای خود را دارد و و مراسمی ویژه بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز برگزار خواهیم کرد که استاندار نیز حضور خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار