کد خبر: ۶۶۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 15 October 2018

بوشهر: استاندار بوشهرگفت: باتوجه به اینکه اشتغالزایی و توسعه طرح های اقتصادی در روستاهای این استان جزو الویت هاست ظرفیت های تحقق این مهم در قالب سفرهای استانی بررسی و برنامه ریزی می شود.

به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه محصولات روستایی بندر کنگان افزود: گره گشایی از مشکلات و توجه به مطالبات مردم بعنوان یک تکلیف سازمانی بر عهده مدیران دستگاههای اجرایی است.
وی بااشاره به ظرفیت بالای اقتصادی شهرستان کنگان یادآورشد: توجه به زیرساخت‌های روستایی به ویژه در بخش اشتغال و برنامه ریزی برای توسعه پایدار در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
استاندار بوشهر از افتتاح طرح‌های عمرانی در روستاهای کنگان خبرداد و بیان کرد: در سفر به کنگان، افزون بر افتتاح واحدهای مسکن روستایی نوسازی شده،عملیات اجرایی لایروبی حوضچه بندر پرک کنگان، احداث 100 واحد مسکونی و ساخت 9 پارک ساحلی آغاز شد.
وی یادآورشد: در کنار افتتاح و اجرای پروژه‌های روستایی، نمایشگاه توانمندی محصولات روستاهای کنگان نیز راه‌اندازی شد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: زنان و هنرمندان روستاهای استان بوشهر خلاقیت‌های ویژه‌ای در خلق آثار صنایع دستی و هنری دارند که این توانمندی‌ها در نمایشگاهی ارائه شده است.
گراوند گفت: تولید محصولات روستایی و صنایع دستی نقش تاثیرگذاری در رونق گردشگری دارد.
وی افزود: گوشه‌ای از توانایی هنرمندان و تولید کنندگان کنگانی در نمایشگاه محصولات روستایی ارائه شده که امید می‌رود رسانه ملی و دیگر اصحاب رسانه در معرفی قابلیت‌های تولیدکننگان و صنعت‌گران دستی تلاش کنند.
گراوند نشست با زنان کارآفرین و هنرمندان کنگانی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌‌های سفر به کنگان ذکر کرد و گفت: امید می‌رود در زمینه اشتغال روستایی، تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی گام‌های اساسی برداشته شود.
استاندار بوشهر سومین دور سفر شهرستانی خود با رویکرد اقتصادی و اشتغال روستایی را صبح روز یکشنبه در سفر به شهرستان کنگان آغاز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار