رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه 3کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
کد خبر: ۶۶۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 14 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی شاهین کهنموییان روز یکشنبه افزود: مسابقات منطقه 3 کشور با حضور تیم های آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی، قزوین و اردبیل به مدت چهار روز به میزبانی شهر زنجان برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات دوره ای، تیم‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به ترتیب با کسب رتبه های اول و دوم به مرحله نهایی راه یافتند.
وی با اشاره به اینکه دختران هندبالیست استان 2 برد، یک تساوی و یک شکست کسب کردند، اضافه کرد: این تیم 18 بر 9 زنجان و 41 بر 2 اردبیل را شکست داد، با قزوین 10 بر 10 مساوی کرد و در نهایت 26 بر 9 مقابل آذربایجان شرقی شکست خورد.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: مرحله نهایی مسابقات قهرمانی دختران جوان کشور با حضور 16 تیم برتر مناطق هشت گانه آبان‌ ماه امسال برگزار می شود ولی مکان برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.
کهنموییان اضافه کرد: هدایت تیم هندبال آذربایجان غربی را «سمیه محمدزاده» بر عهده داشت.
به گزارش ایرنا هندبال آذربایجان غربی چند سالی است که دچار عقب افتادگی جدی شده به طوری که با سقوط 14 پله ای در ارزیابی فدراسیون مواجه است.
این هیات از رده دهم به رده بیست و چهارم تنزل کرده است که این امر نشان از نیاز شدید به تلاش روزافزون برای رسیدن به موفقیت های لازم است. 
هم اکنون فرزاد امانی و وحید هاشمی، 2 بازیکن ملی پوش ارومیه در ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی کشور هستند که روزنه امیدی برای چراغ خاموش هیات هندبال آذربایجان غربی به شمار می روند.
با به روی کار آمدن مدیریت جدید این هیات طی 2 ماه اخیر فعالیت های مستمر هندبال استان دوباره آغاز شده و امید می رود شاهد بازگشت هندبال آذربایجان غربی به روزهای اوج گذشته باشیم.
مرداد ماه گذشته تیم هندبال ساحلی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد.
تیر ماه امسال تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار