مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تمام امکانات شرکت آبفای خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی بسته بندی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.
کد خبر: ۶۶۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 14 October 2018

صادق حقیقی پور درباره اقدامات آبفا خوزستان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تمام امکانات شرکت آبفا خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با پیش بینی تولید یک میلیون آب شرب با کیفیت لیوانی تمدیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز و تمام تلاش خود را برای تأمین آب مواکب و زائران حسینی به کار می گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: شرکت آبفا شهری و روستایی خوزستان و آبفا اهواز زیر نظر قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آبفا کشور اقدامات تامین آب شرب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب در خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه را برعهده دارد.

حقیقی پور با اشاره به تأمین آب شرب با کیفیت به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: شرکت آبفا خوزستان در حال تولید یک میلیون لیوان آب شرب سالم با Ec ۲۰۰ تا ۲۵۰ است که روزانه این کار توسط آب و فاضلاب شهری خوزستان انجام می شود و تا آخرین روز تردد زائران حسینی خدمات مطلوب ما ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار تانکر های آب در مرزها ادامه داد: هشت دستگاه تانکر آب در دو مرز شلمچه و چذابه مستقر می شود که ۶ دستگاه آن در مرز شلمچه و دو دستگاه آن در مرز چذابه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به تامین آب شرب در پایانه های مرزی بیان کرد: تمام آب شرب مصرفی مواکب در مرز چذابه از تاسیسات و آبگیرهای اداره آب و فاضلاب شهری بستان و مرز خرمشهر از تأسیسات آبفا خرمشهر تأمین می شود.

حقیقی پور در پایان یادآور شد: آبفا خوزستان با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان وظیفه حمل و استقرار حمام های سیار و پیش ساخته را در مرزهای شلچه و چذابه بر عهده داشته و مهمترین اولویت این شرکت رضایت کامل زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر تردد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تأکید کرد: این شرکت با پیش بینی تولید یک میلیون آب شرب با کیفیت لیوانی تمهیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز و تمام تلاش خود را برای تأمین آب مواکب و زائران حسینی به کار می گیرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار