رئیس کمیته امداد شادگان:
رئیس کمیته امداد شادگان گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال صدقه در شهرستان شادگان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۶۶۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 20 October 2018

عبدالرضا هنرمند اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال از صندوق‌های صدقات کمیته امداد شهرستان شادگان جمع‌آوری‌شده است.

وی افزود: صدقه دادن یکی از نیکوترین راه های مورد تایید اسلام برای صرف مال در راه خداست زیرا با پرداخت صدقه نه تنها از مال شخص صدقه دهنده کاسته نمی شود، بلکه بر آن افزوده شده و برکت آن بیشتر می شود.

رئیس کمیته امداد شادگان تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، مهیا کردن زمینه فعالیت دانش آموزان در کانون‌ها، اعزام مددجویان به مشهد مقدس، پرداخت کمک هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای و مساعدت به دانشجویان تحت حمایت از جمله موضوعاتی است که از محل سهم فرهنگی صدقات انجام می‌شود.

هنرمند پرداخت صدقه را از جمله اقدامات خداپسندانه عنوان کرد و گفت: باید در این راستا فرهنگ سازی شود و مبلغان با حضور بین اقشار جامعه باید آثار و برکات پرداخت زکات و صدقه را برای مردم بیان کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار