رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی گفت: اعتبارات جدیدی بالغ بر۲۱۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال در حوزه طرح های اشتغالزایی به استان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۶۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 11 October 2018

به گزارش تابناک : رضا جمشیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات جدیدی بالغ بر۲۱۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال در حوزه طرح های اشتغالزا از سوی سازمان برنامه وبودجه کشور به استان ابلاغ شده است.

وی افزود:از سرجمع اعتبار مذکور، مبلغ ۶۵۴۰۰  میلیون ریال به طرح کارورزی ، مبلغ ۱۲۴۹۰۰ میلیون ریال به طرح مشوق های بیمه کارفرمایی ، مبلغ ۱۲۱۶۰ میلیون ریال به طرح های مهارت آموزی و مبلغ ۱۰۳۵۰ میلیون ریال نیز به طرح تامین مالی خرد اختصاص داده شده است که می بایست در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان برنامه وبودجه کشور و وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی همچنین در ارتباط با نرخ تورم در استان گفت :نرخ تورم نقطه به نقطه استان در شهریور سال جاری در کل خانوار استان۲۲.۴ درصد بوده که این رقم در مقایسه با ماه قبل از آن ۶.۹ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نرخ تورم نقطه به نقطه درخانوارهای شهری استان ۲۱.۷ و روستایی ۲۵.۴ درصد بوده است که به ترتیب  نسبت به ماه قبل ۶.۶ و ۸.۲ درصد افزایش یافته است.

جمشیدی تاکید کرد:تورم نقطه به نقطه کل خانوار در شهریورماه سال جاری استان در گروه خوراکی ها ، آشامیدنی ها و دخانیات ۳۶.۵ ، پوشاک و کفش ۲۳.۶ ، مسکن ۱۰.۹ ، گروه بهداشت و درمان ۱۴.۱ بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار