سومین دوره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با رقابت نمایندگان کشورمان در رشته های مختلف آغاز شده است که نتایج ورزشکاران کاروان خودباوری و امید به شرح زیر است:
کد خبر: ۶۶۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سومین دوره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با رقابت نمایندگان کشورمان در رشته های مختلف آغاز شده است که نتایج ورزشکاران کاروان خودباوری و امید به شرح زیر است:

دوومیدانی:

احمد اوجاقلو به مدال برنز رسید

در ادامه مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ پارادوومیدانی کاران در مواد مختلف به میدان رفتند که در کلاس T45/46/47 ماده دوی ۲۰۰ متر احمد اوجاقلو با ثبت زمان ۲۲:۵۳ ثانیه به مدال برنز رسید.

در این بخش هاو وانگ از چین با رکورد ۲۱:۷۱ ثانیه اول شد و ریزال باگاس از اندونزی با حدنصاب ۲۲:۳۶ ثانیه عنوان دوم و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

مبین راکیده دیگر نماینده کشورمان در این ماده با زمان ۲۳:۵۱ هشتم شد.

یک مدال دیگر برای مهدوی‌کیا

عذرا مهدوی‌کیا در ماده پرتاب نیزه کلاس F12/13 رفت و با ثبت رکورد ۳۲٫۲۴ متر به مدال برنز رسید. این نتیجه در حالی برای مهدوی‌کیا رقم خورد که ژائو پیوپینگ از چین با رکورد ۴۴٫۹۶ متر اول شد و نماینده چین تایپه حدنصاب ۳۴٫۲۶ متر را برجای گذاشت و به مدال نقره دست یافت.

مهدوی کیا روز گذشته در دوی ۱۵۰۰ متر به نشان طلا دست یافته بود.

صفرزاده در دوی ۲۰۰ متر بانوان نقره گرفت

هاجر صفرزاده در دوی ۲۰۰ متر بانوان کلاس T22 به مصاف حریفانش رفت که در پایان با ثبت زمان ۲۷:۹۴ موفق به کسب مدال نقره شد. دونده تایلندی با ۲۷:۸۴ به مدال طلا رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار