رییس ایستگاه شماره پنج آتش نشانی یزد، گفت: تمام 19 نفر سرنشین وحست زده تاب فرار پارک شادی یزد با حضور و اقدام به موقع امدادگران نجات یافتند.
کد خبر: ۶۶۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 06 October 2018

طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی حادثه‌ای مبنی بر اسیر شدن 19 نفر در تاب فرار پارک شادی یزد که به علت نقص فنی در بلندترین ارتفاع از کار افتاده بود، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره پنج با دو دستگاه خودروی عملیاتی و یک بالابر ۳۲ متری به سمت پارک شادی حرکت کردند .

«سعید ایران نژاد» رییس ایستگاه شماره پنج آتش نشانی یزد که در محل هم حضور داشته است،‌ اظهار کرد:‌ تاب فرار با ۱۹ نفر سرنشین در ارتفاعی بالا و به علت نقص فنی از کار می‌افتد و منجر به وحشت زدگی سرنشینان می‌شود.

وی افزود: نیروهای امدادگر آتش نشانی در بدو ورود همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی و پهن کردن تشک بادی نجات، با استفاده از بالابر ۳۲ متری عملیات نجات را آغاز و توانستند در کمترین زمان ممکن تمامی آن ۱۹ نفر را به سطح زمین و نقطه امن منتقل کنند.

بازرس آتش نشانی یزد،‌ گفت:‌ خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و پس از اتمام عملیات نجات، نیروهای آتش نشانی به ایستگاه خود مراجعت کردند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار