رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: ما موضوع لغو ویزای اربعین را به طرف عراقی‌ اعلام کرده‌ایم, اما تاکنون موافقتی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۶۶۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 01 October 2018
به گزارش تابناک : حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و  رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به حمله تروریستی اهواز و اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد؛ گفت: شورای امنیت کشور نسبت به موضوعات ضدامنیتی که صورت می‌گیرد, اقدامات وسیع و گسترده‌ای را انجام می‌دهد.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: تمامی کسانی که مسئولیت مبارزه با اقدامات تروریستی را در کشور برعهده دارند، قطعا برنامه گسترده‌ای برای مقابله و برخورد با تروریست ها دارند.
 
وی ادامه داد: قطعا جامعه اطلاعاتی، نظامی و امنیتی دستور مقام معظم رهبری را در کمترین زمان ممکن  اجرا می‌کنند.
 
ذوالفقاری با اشاره به ویزای اربعین نیز اظهار کرد: ما مسئله لغو ویزا برای اربعین را به صورت مکرر به عراقی‌ها اعلام کرده‌ایم و درخواست همیشگی‌‌مان بوده است؛ اما این موضوع در اختیارات دولتهاست و تاکنون موافقت صورت نگرفته است.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین  با بیان اینکه مبلغ نهایی ویزا توسط سازمان حج وزیارت اطلاع رسانی می‌شود، گفت: زائرین می توانند مبلغ ویزا را به حساب تعیین شده توسط  سازمان حج وزیارت واریز کنند و در نهایت  ویزای آنها با پرداخت ریالی صادر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار