فرمانده انتظامی مرودشت از افزایش ۱۷ درصدی کشفیات کالای قاچاق طی ۶ ماهه نخست سال جاری در آن شهرستان خبر داد. ار ماموران قرار دهند.
کد خبر: ۶۶۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 01 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران موفق شدند، بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای خارجی و قاچاق را کشف کنند.

وی ادامه داد: در این مدت ۴ میلیارد ریال لوازم خانگی، ۸ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶۰۰ میلیون ریال انواع نوشیدنی، ۳ میلیارد ریال بادام زمینی و گردو، ۲ میلیارد ریال پوست احشام، یک میلیارد ریال انبه، ۳ میلیارد ریال سویا و مقادیر دیگری سم و کود شیمیایی به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

زراعتیان تصریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

این مقام انتظامی همچنین بیان کرد: در این خصوص از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۵۵ نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با بیان اینکه طرح برخورد با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان کالا و محتکران با اقتدار کامل از سوی پلیس شهرستان پیگیری و دنبال می‌شود از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا، احتکار و نگهداری اقلام مورد نیاز مردم در انبار‌ها را دارند، در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و به صورت شبانه روزی در اختیار ماموران قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار