رییس بنیاد مستضعفان:
وی همچنین بیان کرد: تامین سبد کالا برای مادران شیرده در روستاهایی که توان تغذیه کامل را ندارند از جمله اقدامات این بنیاد است که سیاستگذاری و تعیین کالا و معرفی از طریق خانه بهداشت را وزارت انجام می دهد و ما سبد کالا را تامین می کنیم.
کد خبر: ۶۶۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 30 September 2018

محمد سعیدی کیا شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بر اساس سیاست وزارت بهداشت، 2 سال است که در نقاط دور دست کشور به صورت مشارکتی با بنیاد هر کدام با سهم 50 درصد، بیمارستان های کوچک درمان بستر ساخته می شود. 25 بیمارستان از این نوع در 2 ماه پیش در کشور به بهره برداری رسید و تا آخر امسال نیز حدود 40 مرکز درمان بستر به بهره برداری می رسد.

به گزارش"تابناک"؛سعیدی کیا بیان کرد: از جمله دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان، مشارکت در ساخت بیمارستان 240 تختخوابی طالقانی آبادان است که هم اکنون 50 درصد پیشرفت دارد.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: بیمارستان مراوه تپه (در استان گلستان)، نیز توسط این بنیاد در حال ساخت است و تجهیز بیمارستان های قلعه گنج (در کرمان) و چالدران (در استان آذربایجان غربی) با مشارکت این بنیاد وزارت بهداشت انجام می شود.

وی همچنین بیان کرد: تامین سبد کالا برای مادران شیرده در روستاهایی که توان تغذیه کامل را ندارند از جمله اقدامات این بنیاد است که سیاستگذاری و تعیین کالا و معرفی از طریق خانه بهداشت را وزارت انجام می دهد و ما سبد کالا را تامین می کنیم.

سعیدی کیا ادامه داد: همچنین با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ، قرار است 200 زمین ورزشی در روستاهای پرجمعیت مناطق محروم بسازیم که چند زمین ساخته شده و باقی آن در 2 سال ساخته می شود.

استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: اهواز و خوزستان در این روزها شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و ابتدای هفته دفاع مقدس با تلخی شروع شد و کوردلان تروریسم شرایط را طوری رقم زدند که مردم ایران را داغدار کردند.

غلامرضا شریعتی افزود: تروریست ها قصد داشتند فاصله مردم و مسئولان و مردم و مناطق حاشیه نشین را افزایش دهند و مانع خدمت رسانی به مردم شوند اما خدمات دولت و نظام همچنان در همه مناطق در حد توان ادامه دارد.وی ادامه داد: مجموعه پزشکی و پیراپزشکی خوزستان در بخش دولتی و خصوصی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان حادثه تروریستی اهواز اهتمام ورزیدند.

شریعتی ابراز امیدواری کرد: با کمک دولت تدبیر و امید شرایطی فراهم شود سطح خدمات بهداشتی، در نقاط مختلف خوزستان به سطح مناسبی برسد.

یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:بیمارستان رازی اهواز از قدیمی ترین و فرسوده ترین بیمارستان های اهواز است که بنیاد مستضعفان ابراز تمایل کرده در صورت همراهی وزارت بهداشت حاضر به مشارکت در ساخت بیمارستان جدید است.

همایون یوسفی بیان کرد: وزیر نفت نیز برای ساخت بیمارستان های جایگزین فرسوده فعلی در اهواز ابراز تمایل کرده و امید است با توجه به عنایت بنیاد و وزارت نفت ، مشکلات حوزه بیمارستانی اهواز کاهش یابد. وی ادامه داد: پارسال مجوز احداث بیمارستان های جدید باوی و حمیدیه گرفته شد و کار در مرحله تحویل زمین است و انتظار می رود در سال آینده مراحل اجرایی کار آغاز شود.

به گزارش ایرنا محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان برای بهره برداری از چند طرح بیمارستانی از جمله ساختمان جدید بیمارستان ابوذر اهواز، که با مشارکت این بنیاد و وزارت بهداشت احداث شده به خوزستان سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار