‌سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش تنها شصت دقیقه نمایش خوبی برابر سایپا ارائه داده است.
کد خبر: ۶۵۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 22 September 2018

علیرضا مرزبان پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: خوشحالم ۶٠ دقیقه فوتبال خوبی بازی کردیم اما نباید روی ضربات ایستگاهی گل می‌خوردیم.

او درباره اعتراض به داوری هم کفت: متاسفانه نیمکت حریف دائم کنار زمین بودند و به داور اعتراض کردند. وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، طبیعی بود متحدتر شود. اما ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و فوتبال خوبی هم ارائه دادیم اما در برخی موارد خوب نبودیم.

وی درباره این‌که چرا تیمش برای این دیدار مهاجم هدف نداشت هم گفت: در این بازی می‌خواستم صاحب توپ باشیم و از فضاها به خوبی استفاده کنیم اما نتوانستیم خوب عمل کنیم.

مرزبان که در میکسدزون صحبت می‌کرد، درباره غیبتش در نشست خبری بعد از بازی گفت: کسی به من نگفته بود که به کنفرانس خبری بیایم.

او همچنین گفت: ما انتظار داریم بازی شرافتمندانه ارائه بدهیم. من خودم دشمن سرسخت وقت‌کشی در زمین مسابقه هستم. در این دیدار هر زمانی بازیکنانم به زمین خوردند، مصدوم بودند.

مرزبان همچنین خاطرنشان کرد: هوادارن ما باید بدانند ما در رقابت لیگ برتر، برای سقوط نکردن نمی‌جنگیم. ما تا الان چیزی را از دست نداده‌ایم و باید با قدرت ادامه بدهیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید هوادارن، بازیکنان و کل مجموعه باشگاه متحدتر باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار