نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که اقتدار نیروهای مسلح با اقدامات زبونانه تروریستی قابل خدشه نیست.
کد خبر: ۶۵۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 22 September 2018

محمدرضا تابش با اشاره به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: مسئولیت این حادثه تاسف‌بار در وهله اول متوجه آمریکاست که نابخردانه و جفاکارانه، ایرانِ قربانیِ تروریسم و کشوری که در خط مقدم مبارزه با تروریست‌ها عملا نقش‌آفرین بوده را با اتهامات واهی تضعیف می‌کند و به رژیم منفور صهیونیستی و هم‌پالکی‌های زبونش در منطقه چراغ سبز نشان می‌دهد تا اینگونه اقدامات جنایتکارانه را برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: اقتدار نیروهای مسلح که حافظ ملک و ملت هستند و ایران را در زمره یک قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار در معادلات بین المللی قرار داده‌اند، با اینگونه اقدامات زبونانه تروریستی قابل خدشه نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: اقدام تروریستی علیه نیروهای مسلح جان برکف، در سالروز حمله رژیم بعثی به میهن اسلامی آن‌هم در مرکز استانی که بیشترین صدمه را از جنایات بعثی‌ها و قدرت‌های استکباری حامی آنها دیده و بیشترین مقاومت را داشته است، اوج کج فهمی و زبونی و رذالت تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها و نشان‌دهنده استمرار این حرکت‌های کور و توطئه‌آمیز علیه انقلاب اسلامی است.

تابش تاکید کرد: بی‌شک ارتش شجاع و سپاه ایثارگر در پیوند وثیق با ملت قهرمان ایران به اربابان تروریست‌های کوردل، درس‌های عبرت‌آموز خواهند داد.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس ادامه داد:‌ این حادثه ناجوانمردانه باعث شد مردم شریف استان خوزستان و دلاورمردان غیور اهوازی اعم از عرب و فارس و قبایل و طوایف مختلف همانگونه که در جنگ تحمیلی دوشادوش هم مقاومت کردند، در صف واحد علیه تروریست‌ها متحد شوند.

تابش همچنین یادآور شد: تروریست‌هایی که در یک اقدام کور و خشن نیروهای مسلح برآمده از دل ملت و مردم بی‌دفاع و مقاوم اهواز را اعم از عرب و فارس، زن و مرد، کودک و نوجوان، رزمنده و جانباز را به رگبار بستند، آیا از انسانیت و آزادی و حقوق بشر و این مفاهم پرطمطراق که آمریکا و قدرت‌های دنباله‌روی آنها برای سرپوش نهادن بر جنایات خویش و دوشیدن ملت‌ها به آن تمسک می‌جویند، بویی برده‌اند؟

نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: ملت ایران که از دخالت قدرت‌های استکباری و در راس آنها آمریکا در امور داخلی خویش و حمایت مستقیم و غیرمستقیم آنها از تروریست‌ها متحمل هزینه‌های گزافی شده در این حادثه نیز هوشمندانه انگشت اتهام را به آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه روانه می‌کند.

وی در پایان همچنین گفت که در تماس با نمایندگان اهواز در مجلس و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیدگان حادثه تروریستی اهواز، در جریان اقدامات انجام شده برای مداوای مجروحین قرار گرفته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار