آیت‌الله سعیدی:
امام جمعه قم کسانی که در اندیشه خط سازش و خط سکوت هستند را در جبهه یزیدی دانست و گفت: کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزید هستند.
کد خبر: ۶۵۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 22 September 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با اشاره به لزوم توجه به قدرت نظامی اظهار کرد: امت ایران امت منتظر است که میراث بزرگی همچون عاشورا را دارد، رژه‌ها و رزمایش‌ها در کشورمان یک عبادت به شمار می‌رود. در عصر غیبت هم برای تعجیل در فرج امام زمان(ع) دعا می‌کنیم و هم با تقویت نظامی خودمان، دشمنان را در هراس می‌اندازیم و کاری می‌کنیم که فکر ضربه زدن به نظام اسلامی را از سر بیرون کنند.

وی ادامه داد: رزمایش‌ها در دوران غیبت برای این است که اگر امام زمان(عج) ظهور کنند، همچون امام حسین(ع) ندای مظلومیت هل من ناصر ینصرنی را سر ندهند.

امام جمعه قم افزود: امام حسین(ع) در جهان دو جبهه حق و باطل را به نمایش گذاشت و خط سومی در کار نبود، آن‌هایی که در اندیشه خط سازش و خط سکوت هستند، بدانند که در جبهه یزیدی حرکت می‌کنند، جبهه حسینی با اطمینان به یاری حجت خدا می‌رود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم اقتدار نظامی کشورمان اظهار کرد: کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزید هستند. دنیا اقتدار کشورمان را می‌بیند و آرزوی ملاقات با ما را دارد، نه مدیران کشورمان چنین اجازه ای دارند و نه مردم به آن‌ها چنین اجازه ای می‌دهند.

وی افزود: قدر اقتدار کشورمان را می‌دانیم و در برابر دشمن با اقتدار ایستادیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار