این خبر تکمیل می شود...
تا این لحظه شهادت محافظ فرمانده سپاه استان خوزستان به همراه 7 تن دیگر تایید شد/ شنیدها حاکی از کشته شدن 4 یا 5 نفر از عوامل تروریستهاست//عناصر مسلح حمله تروریستی اهواز وابسته به جریان الاهوازیه هستند
کد خبر: ۶۵۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 22 September 2018

به گزارش «تابناک یزد»، شبکه خبر در خبری فوری در زیرنویس شبکه اطلاع داد: صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، حمله تروریستی شده و چند فرد مسلح مراسم رژه را به رگبار بستند.

گفتنی است طی این حمله تروریستی شماری به شهادت یا زخمی شده اند.

گزارش‌ها حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند.

گفتنی است مهاجمان لباس نظامی به تن داشته اند. از تعدادزخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

فیلم لحظه تیراندازی تروریستها هنگام رژه نیروهای مسلح در اهواز

گزراش ها حاکی از آن است که تیراندازی حدود ۱۰ دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.

 

فوری: وقوع حمله تروریستی در مراسم رژه اهواز +عکس

منابع خبری گفته اند که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

تسنیم نوشت: تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

 اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند.


این خبر تکمیل می شود...



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار