لغزندگی جاده عامل حادثه بوده است
در پی تصادف شدید دو دستگاه خودرو سواری در محور فرعی فیروزآباد به خلخال در استان اردبیل ۹ نفر کشته و مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۵۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 19 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، عصر امروز چهارشنبه تصادف شدید و شاخ به شاخ دو دستگاه سواری پژو و سمند در محور فرعی فیروزآباد به خلخال موجب کشته شدن پنج نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به تصادف شدید این دو خودرو افزود: تصادف به حدی است که تشخیص علت تامه حادثه و حتی مسیرهای اولیه این دو خودرو را با مشکل مواجه کرده و کارشناسان پلیس راه همچنان در حال بررسی صحنه هستند.

سرهنگ حجت فتاحی انحراف به چپ یکی از خودروها را عامل بروز این تصادف عنوان کرد و یادآور شد: هنوز عامل و مقصر این حادثه مشخص نیست و نیاز است بررسی های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به بارش نباران در محورهای جنوبی این استان طی ساعات گذشته تاکید کرد که خیس و لغزنده بودن جاده یکی از دلایلی بوده که موجب انحراف و بروز این حادثه شده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به کشته شدگان و مصدومان این حادثه بیان داشت: در اثر شدت تصادف پنج نفر شامل چهار سرنشین یکی از خودروها و یکی از سرنشین های عقب خودرو دیگر در دم جان سپرده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این سانحه چهار سرنشین کشته شده یکی از خودروها زن و مرد و دو فرزند بوده اند، تصریح کرد: چهار نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که هم اکنون به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فتاحی از رانندگان و مسافران خواست به دلایل شرایط جوی و بارش باران در برخی محورها طی دو روز تعطیلات آخر هفته ضمن رعایت سرعت مطمئنه از انحراف به چپ و راست و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار